וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד ליפשיץ מצטרף לתוכנית הספורט של 103FM

2.6.2016 / 10:13

לוואלה ברנז'ה נודע כי הכותב הראשי של "ארץ נהדרת" ישתתף בתוכנית לצד המגישים הקבועים: מאיר איינשטיין, רון קופמן, יוני הללי ואריה מליניאק. ליפשיץ: "עוד מגיל צעיר חלמתי לשדר ברמות האלה עם נבחרת שדרים כזאת"

דוד ליפשיץ. נמרוד סונדרס
דוד ליפשיץ/נמרוד סונדרס

התסריטאי והכותב דוד ליפשיץ מצטרף לתוכנית הספורט היומית של 103FM – כך נודע לוואלה ברנז'ה. ליפשיץ ייקח חלק בתוכנית לצד מגישיה הקבועים: מאיר איינשטיין, רון קופמן, יוני הללי ואריה מליניאק. הצטרפותו של ליפשיץ לתוכנית היא חלק מתהליך השינוי שעובר על התחנה מאז כניסתו של אור צלקובניק לתפקיד המנכ"ל. התוכנית משודרת מדי ערב, בין השעות 18:00-20:00.

ליפשיץ משמש ככותב ראשי בתוכנית "ארץ נהדרת" מאז שעלתה לאוויר, ונמנה עם יוצרי התוכנית. הוא כתב בעבר תסריטים לתוכניות טלוויזיה רבות בהן: "חלומות בהקיציס", "החטא ועונשו" ו"מסודרים". הוא שידר תוכניות מיוחדות בערוץ הספורט בשלושת המונדיאלים האחרונים, ומשמש כחבר פאנל בתוכנית "יציע העיתונות".

ליפשיץ מסר בתגובה: "עוד מגיל צעיר, כששידרתי ממיקרופון סמרטוטים בשיכונים של דרום נתניה, חלמתי לשדר ברמות האלה עם נבחרת שדרים כזאת שכוללת את מאיר איינשטיין, רון קופמן, יוני הללי ואריה מליניאק ואני אשדר מכל עמדה שיציבו אותי. אלייך מאיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully