וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 עזיבות של דוברי משרד ושרת התרבות מאז כניסת השרה רגב לתפקיד

5.6.2016 / 12:50

שתי דוברות משרד התרבות והספורט יעזבו את תפקידיהן בחודש הקרוב. וזאת בנוסף ל-5 דוברים ודוברות של המשרד ושל השרה, שעזבו את תפקידם מאז שנכנסה מירי רגב לתפקידה. משרד התרבות בתגובה: "הטענות אינן נכונות ומקורן בסיקור מגמתי רציף של מערכת התרבות באתר וואלה"

צלם: עידו שחם | עריכה: מתן חדד | כתבת: טלי קיים

(בסרטון: רגב נואמת בוועידת "הארץ" לתרבות)

seperator

שתי עובדות יחידת הדוברות של משרד התרבות והספורט, הדוברת נעמה רוזנברג ורכזת הדוברות עירית תלמי, נפרדות מתפקידן במשרד. רוזנברג תעזוב בימים הקרובים ותלמי תעזוב בתום החודש. בכך, השתיים מצטרפות ל-5 דוברים ודוברות נוספים של משרד התרבות או של שרת התרבות, ובסך הכל לא פחות מ-7 דוברים ודוברות, שנפרדים מתפקידם בתוך קצת יותר משנה מאז שהושבעה מירי רגב לתפקיד השרה ב-14 במאי 2015.

מאז השבעת רגב כשרה נפרדו מתפקידם בדוברות משרד התרבות והספורט אור דורון, גיא ענבר, לי-שי הרצוג וכאמור כעת גם עירית תלמי ונעמה רוזנברג; במקביל, מתפקידן כיועצות תקשורת של שרת התרבות והספורט מירי רגב נפרדו חן קדם, שעברה לתפקיד אחר בלשכתה של רגב – עוזרת אישית לשרה, וציפורה חלפון. כיום משמשת מעיין אדם בתפקיד זה. אדם מונתה בסוף אוגוסט 2015.

בספטמבר פורסם בוואלה! ברנז'ה כי אל מול החזית הבטוחה המוצגת לתקשורת מתקיימת אווירה של חשדנות וחשש בלשכת השרה רגב. במהלך החודש שקדם לפרסום זה, ובמשך פחות משלושה חודשים מאז שנכנסה לתפקידה כשרת התרבות והספורט, עזבו את הלשכה לא פחות מחמש עובדות: מנהלת הלשכה כרמית מויאל, ראש המטה לימור בסוס, המזכירות בת ציון ומרים טינקר, ודוברת השרה ציפורה חלפון.

ממשרד התרבות נמסר בתגובה: "העובדות שהוצגו אינן נכונות. במהלך השנה האחרונה כיהנו שני דוברים בתקן ממלאי מקום לזמן מוגבל וסיימו את תפקידם בתום הכהונה. הדוברת המכהנת כעת במשרד התרבות תסיים את תפקידה בתום תקופת נסיון שהוגדרה לה. חשוב לציין כי דוברי המשרד נבחרים ומתחלפים על ידי מנכל המשרד בלבד. מעיין אדם המכהנת כדוברת השרה מכהנת בתפקיד קרוב לשנה ולפיכך כל טענה או נסיון להציג את הדברים אחרת אינם נכונים ומקורן בסיקור מגמתי רציף של מערכת התרבות באתר וואלה".

  • עוד באותו נושא:
  • מירי רגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully