וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירית לינור וג'קי חוגי בן זוכי פרס מפקד גל"צ

6.6.2016 / 13:46

שמות הזוכים בפרס מפקד גלי-צה"ל למצוינות פורסמו היום ומתוך 50 תוכניות 4 זכו בפרס. בין הזוכים השנה: עירית לינור על המשדר שנה למותו של אורי אורבך ז"ל פרויקט "בקולם" ששודר ביום השואה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפרחים מצה"ל. עירית לינור/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמות הזוכים בפרס מפקד גלי-צה"ל למצוינות פורסמו היום (שני) ומתוך 50 תוכניות 4 זכו בפרס. בין הזוכים השנה: עירית לינור על המשדר שנה למותו של אורי אורבך ז"ל פרויקט "בקולם" ששודר ביום השואה.

פרס מפקד גלי צה"ל ניתן השנה לארבע תוכניות שבלטו והצטיינו מעל כולם, כאשר אחד מהפרסים מוענק בקטגוריה ייחודית של "פרס ביכורים" לתוכנית בה רק חיילים היו מעורבים בהכנתה ובשידורה. השנה הוענק הפרס לאוריה אלקיים על התוכנית "אלופינו מסובלים" סיפורם של שני גששים בני העדה האתיופית שנפלו בשירותם הצבאי, וששודרה ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. תוכנית הביכורים "בארץ זרועה", שעסקה בפליטים ממדינות ערב והמזרח התיכון שהגיעו לגרמניה ב 2015 בהגשתה ועריכתה של יערה שפירא זכתה בציון לשבח.

תחרות פרס מפקד גלי צה"ל מתקיימת מאז שנת 1980. השנה נבחרו הזוכים על-ידי חבר השופטים שכלל את יו"ר וועדת הפרס תא"ל (מיל.) אורית אדאטו בעבר קצינת ח"ן ראשית ונציבת בתי הסוהר, העיתונאי דב גיל-הר (מגיש בוואלהNEWS ובוגר גלצ) והרב מאיר אזרי (ראש קהילת בני דניאל).

במהלך השנים זכו בפרס המפקד, בין השאר, גידי גוב ואורי אורבך ז"ל (על תכניתם "המילה האחרונה"), רזי ברקאי, אביגדור קהלני, התכנית "קולה של אמא", התכנית "עוד מעט נהפוך לשיר" וכן מפקד גלי צה"ל הנוכחי ירון דקל, שזכה בעבר פעמיים בפרס.

ירון דקל: "אני גאה מאוד בכל התוכניות שנבחרו השנה לזכות בפרס. האיכויות של חיילי ועובדי גלצ, הביאו גם השנה להישגים שידוריים מרשימים ויוצאי דופן. המנעד של התוכניות שזכו מדגיש גם את המגוון של התוכניות המשודרות בתחנה. אני מודה לחברי וועדת הפרס על הזמן שהקדישו לבחירת הזוכים ועל היכולת לזהות את המיטב של המיטב מהתוצרת השנתית של אנשי התחנה".

רשימת התוכניות הזוכות:

"אלופינו מסובלים"

מגישה: טלי ליפקין שחק
עורך: אוריה אלקיים

"בארץ זרועה"
עורכת ומגישה: יערה שפירא

"שנה למותו של אורי אורבך ז"ל"

מגישה: עירית לינור
עורך: דן דובין
מפיקים: איתמר דרוקמן ורון לאביוד

"המסמר הרביעי – סיפור נקמת הדם של אלכסנדר זייד"

תכניתם של ג'קי חוגי ונגה קליין
מגישה: נגה קליין

"בקולם"

עורך ראשי: ליאור פרידמן
עורכת משנה: עופרי לוז
רכז מערכת: אייל שחר
מגישים: ליאור פרידמן ואחינועם קפון

"יומן חוץ"

מגישה: גלית אלטשטיין
צוות התכנית: נועם דהן, עופרי אשל ולירון עמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully