וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומית אברהם גלוברזון מונתה למנהלת חטיבת החדשות של תאגיד השידור

7.6.2016 / 15:26

מינויים נוספים בתאגיד: עומר בן רובי מנהל רשת ב', יובל גנור מנהל רשת ג', אלגרה אמדו בן-יצחק מנהלת רדיו רק"ע, משה מורד מנהל 88 FM ולימור גריזים מגן מנהלת תוכניות ברשת מורשת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מינוי נוסף בתאגיד. שלומית אברהם גלוברזון/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלומית אברהם גלוברזון מונתה היום (שלישי) לתפקיד מנהלת חטיבת החדשות של תאגיד השידור. אברהם גלוברזון מילאה תפקידים רבים ומגוונים בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל – ובעלת ניסיון עשיר במגזר הציבורי והפרטי. היא נבחרה לתפקיד על ידי ועדת האיתור, בראשות השופט בדימוס עזרא קמא, ומינויה אושר על ידי מועצת התאגיד.

אברהם גלוברזון שימשה בעבר כעורכת Mako, ולפני כן שימשה במגוון תפקידים בכירים בקשת - ובהם עורכת ראשית של תכניות הבוקר ועורכת ראשית של התכניות "אנשים" ו"מה קורה". כמו כן, היא פיתחה וערכה תכניות, סרטים ופרויקטים נוספים ב"קשת". טרם עבודתה ב"קשת", מילאה אברהם גלוברזון שורה של תפקידי עריכה בחברת החדשות של ערוץ 2, בהם עריכת תכנית האקטואליה "שש עם" ופיתוח אקטואליה ודוקו. כמו כן, הייתה דוברת חברת החדשות.

לאברהם גלוברזון ניסיון גם במחלקות האקטואליה ברדיו: היא הייתה ממקימות רדיוס, ושימשה מפיקה ראשית בתחנה. לפני כן, הפיקה תכניות אקטואליה ויומנים במחלקת החדשות של רשת ב'. היא בעלת תואר ראשון במדעי המדינה מאוניברסיטת בר אילן ובעלת תואר שני בתקשורת פוליטית מאוניברסיטת ת"א.

מינויים נוספים בתחנות הרדיו של התאגיד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנהל רשת ב' החדש. עומר בן רובי/מערכת וואלה!, צילום מסך

עומר בן רובי מונה למנהל רשת ב'. בן רובי החל את דרכו העיתונאית ככתב שטחים ועורך בעיתון "במחנה". לאחר שחרורו מצה"ל, הצטרף ל"ידיעות אחרונות" שם שימש ככתב לענייני עבודה ורווחה. בהמשך שימש כראש דסק החדשות ב- YNET, וכן ככתב תרבות ומגזין בערוץ 10. ב-15 השנים האחרונות מילא מספר רב של תפקידים בגל"צ וגלגלצ: עורך יומני חדשות ותכניות אקטואליה, רכז כתבים ועורך חדשות ראשי, ראש צוות הפיתוח של מהדורות "מה שקורה עכשיו" ועוד.

יובל גנור מונה למנהל רשת ג'. גנור החל את דרכו התקשורתית ב-1995 כקריין ב"קול ישראל", ואחר כך שימש כתב לענייני משפט, איכות הסביבה ותעופה ברשת ב'. מ-2005 כיהן במספר תפקידים ברשות השידור ובהם: עורך ומגיש מבזקי חדשות בערוץ 1 ועורך חדשות בקול ישראל. בין השנים 2008-2011 כיהן כמנהל רדיו 88 FM ומ-2012 ערך מהדורות חדשות בקול ישראל וערך והגיש תכניות ב88FM ויומני אקטואליה ברשת ב'.

אלגרה אמדו בן-יצחק מונתה למנהלת רדיו רק"ע. מ-2009 היא משמשת כמנהלת מחלקת השידורים לעולים ולמערב אירופה בקול ישראל באמהרית, אנגלית, צרפתית, ספרדית, לאדינו, יידיש, רומנית, הונגרית, בוכרית, גיאורגית, מוגרבית וארמית. בין השנים 2002–2009 כיהנה כמנהלת מחלקת השידורים למערב אירופה ב"קול ישראל" באנגלית, צרפתית, ספרדית ולאדינו.

משה מורד מונה לתפקיד מנהל תחנת 88 FM. מורד מונה ב-1998 למנכ"ל NMC, וב-2001 הוא מונה למנהל שיווק גלובאלי בחברת התקליטים הבינלאומית EMI. לקראת סוף שנת 2011, מונה למנהל 88FM וב-2015 מונה גם למנהל רשת ג'. לימור גריזים מגן מונתה למנהלת תוכניות ברשת מורשת. בשנים האחרונות ערכה את מגזין מוצש של "מקור ראשון" ולפני כן את מגזין "נשים". בנוסף, היא ערכה את המהדורה הדיגיטלית של "מקור ראשון" ושימשה ככתבת מוניציפלית בקבוצת "ידיעות תקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully