וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם ב-RGE: "אם סדן אמר את הדברים - הוא לא יהיה יו"ר או דירקטור"

8.6.2016 / 18:15

לפי הערכות, בקבוצה מתכננים לבצע חקירה בנוגע לדברים שסדן אמר בישיבת הדירקטוריון - ולהחליט בהתאם על המשך כהונתו בתפקיד יו"ר חדשות 10. אביב גלעדי: "לתפקיד יו"ר הדירקטוריון של חברת החדשות אין כלל חשיבות"

רמי סדן, יו"ר חדשות 10 הנכנס, בריאיון לגל"צ: "הדברים שיוחסו לי לא נאמרו". ספק 500
יודח מהדירקטוריון? רמי סדן/ספק 500

"צריך לעשות חקירה, ואם רמי סדן אמר את כל הדברים האלה - אז הוא כלל לא יהיה דירקטור ולא רק היו"ר של חברת החדשות", כך אמר גורם ב-RGE לוואלה ברנז'ה. "איך הוא יכול להיות דירקטור אם הוא אמר את הדברים האלה, אז עוד יו"ר?", הוסיף הגורם. לפי הערכות, בקבוצה מתכננים לבצע חקירה כדי לבדוק מה בדיוק סדן אמר, שעל פיה יוחלט על המשך כהונתו בתפקיד.

בתוך כך, אביב גלעדי, מבעלי RGE, אמר כי "צריך לזכור שלתפקיד הזה של יו"ר דירקטוריון של חברת החדשות אין כלל חשיבות. אני לא דירקטור, אבל לא ראיתי מעולם כל כך הרבה ריבים סביב תפקיד כל כך חסר חשיבות כמו הדבר הזה. אני מגן על חופש העיתונות ועל העיתונאים של ערוץ 10 וזה מספיק – אני לא צריך אף אחד אחר".

בנוסף, הרשות השנייה סיימה את הבדיקות שערכה לגבי האמירות שסדן העיר בישיבת הדירקטוריון. הרשות מתכוונת לקיים דיון בנושא בישיבת המועצה הקרובה, שתתקיים בסוף החודש - ובה יתקבלו החלטות בנוגע להמשך מינויו של סדן. בישיבת המועצה של הרשות ישתתפו ארבעת נציגי הציבור בדירקטוריון של חדשות 10: זוהר קדמון סלע, אורנה לביא שטיינר, איתן זינגר ורמי סדן.

בשעה הזאת מתקיימת ישיבת חירום בערוץ 10 בהשתתפות העיתונאים הבכירים. העובדים מתכננים את המשך מאבקם במינויו של סדן כיו"ר הדירקטוריון של חברת החדשות. סדן דחה בתוקף הבוקר את ההתבטאויות המיוחסות לו מישיבת הדירקטוריון הראשונה ואמר כי אין בכוונתו להתפטר. בשיחה עם וואלה! NEWS אמר סדן כי מנכ"ל חדשות 10, גולן יוכפז מונע מאינטרסים פוליטיים. "לא ברור למה מעדיפים להאמין לעובד בכיר אחד שיש לו אינטרסים וחששות משלו, על פני כל חברי הדירקטוריון, שאישרו שהדברים מעולם לא נאמרו", דברי סדן.

בתגובה לכך, מערוץ 10 נמסר: "חברי הדירקטוריון אמרו דברים חמורים שתומכים בגרסתו של גולן יוכפז במסגרת הבדיקה שעורכת הרשות השנייה. חברת הדירקטוריון אורנה לביא שטיינר אמרה: 'שמתי לב כי עלה הנושא של ש"ס, לאו דווקא באור חיובי, אני לא יכולה להתחייב על ציטוט מדויק'.

"חברת הדירקטוריון זהר קדמון סלע אמרה: 'אני זוכרת היטב שמר סדן התייחס כמה פעמים לכך שהדירקטוריון, אנחנו, כולל הוא עצמו, הוא פורום של אליטות מתל אביב. למיטב זיכרוני, במסגרת ניסיונו לתאר את האוכלוסייה שהדירקטוריון אינו משתייך אליה, מר סדן התייחס לאוכלוסיית מצביעי ש"ס באופן שלתחושתי באותו זמן נשמע פטרוני'. גם חבר הדירקטוריון איתן זינגר הסתייג מדבריו של סדן".

אתמול צייץ בטוויטר גולן יוכפז, מנכ"ל חדשות 10, כי "אחרי סערה שנמשכת שעות, ראוי שהדברים יאמרו באופן ברור: רמי סדן אמר לחברי דירקטוריון החדשות ולי: אני שונא את ש"ס ודרעי כמותכם באליטה. עוד הוסיף: צריך להגיע לפרחיה בשדרות. דבריו הופסקו. כל תאור אחר - חוטא לאמת".

טרם התקבלה תגובה מ-RGE.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully