וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"על רמי סדן להתפטר לאלתר מתפקידו כיו"ר דירקטוריון חדשות 10 ומחברותו בדירקטוריון"

9.6.2016 / 14:30

יוסי ורשבסקי, מנכ"ל ערוץ 10, על סערת סדן: "דבריו של גולן יוכפז – אמת לאמיתה. גם אם מסתכלים על צירוף הדברים של יתר הנוכחים בישיבה, כפי שהוצגו על ידי הרשות השנייה עצמה, מתקבלת תמונה גזענית קשה"

כנס הטלוויזיה EFFECTV. ניב אהרונסון
חילוקי דעות עם פרידמן. יוסי ורשבסקי/ניב אהרונסון

"על רמי סדן להתפטר לאלתר מתפקידו כיו"ר דירקטוריון חדשות 10 ומחברותו בדירקטוריון", כך אמר היום (חמישי) מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי. את הדברים אמר ורשבסקי בהרמת כוסית לרגל חג השבועות והשקת הסדרה החדשה "גיבורים".

ורשבסקי הוסיף כי "הייתי בישיבת דירקטוריון חדשות 10, שבה דיבר מר סדן. הוא התבטא באופן גזעני על ש"ס, שאין לו מקום בקרבנו. הדברים שאמר מנכ"ל חדשות 10, גולן יוכפז, בהקשר זה - מדויקים בכל מילה, ואף הצהרתי על כך רשמית בפני הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו. גם אם מסתכלים על צירוף הדברים של יתר הנוכחים בישיבה, כפי שהוצגו על ידי הרשות השנייה עצמה, מתקבלת תמונה גזענית קשה".

בנוסף לכך, ורשבסקי הודה לבעלי המניות בערוץ 10 ואמר כי הם כבר הוכיחו את עמידתם האיתנה מאחורי החברה, עובדיה וחופש העיתונות המוחלט שלה - ואמר כי על החברה לעשות הכל כדי להחזיר להם את השקעתם, ולהפוך את המקום לרווחי. עוד אמר ורשבסקי, כי בינו לבין יו"ר הערוץ, מודי פרידמן, יש שיתוף פעולה מלא ופורה, גם אם לעיתים ישנם חילוקי דעות מקצועיים, ואלה נפתרים כמו בין חברים.

מתן חודורוב, יו"ר ועד העובדים, הצטרף לקריאתו של ורשבסקי להתפטרות סדן ואמר כי "כל עובדי ועיתונאי ערוץ 10 מגבים באופן מוחלט את התיאור המדויק שמסרו מנהלי החברה, יוסי וגולן, על דבריו של מר סדן. על סמך הכרותינו עם השניים, אין לנו ספק כי דבריהם הם אמת מוחלטת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully