וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CNN וחדשות 10 ישתפו פעולה בסיקור הבחירות בארה"ב

9.6.2016 / 19:10

מגישי ופרשני CNN ישתתפו באולפן בחירות מיוחד במהדורה המרכזית של חדשות 10 - אותו יגיש עורך חדשות החוץ, נדב איל. במוסף הבחירות ישתתפו גם פרשנים ומגישים בערוץ 10, וביניהם: גיל תמרי, תמר איש שלום, טלי מורנו, רביב דרוקר ואילה חסון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שת"פ ראשון. חדשות 10 ו-CNN/מערכת וואלה!, צילום מסך

חדשות 10 ו-CNN ישתפו פעולה לראשונה, במסגרת הסיקור הישראלי של הבחירות בארה"ב. חברת החדשות תשדר מאולפן בחירות מיוחד שבו יגיש עורך חדשות החוץ, נדב איל, סקירה שוטפת על ההתפתחויות במרוץ לנשיאות ארה"ב. במוסף הבחירות - שישודר במהדורה המרכזית - ייקחו חלק פרשני ומגישי CNN שיביאו דיווחים מרחבי ארה"ב ופרשנויות, וכן יובאו סקרים שעורכת הרשת בקרב הציבור האמריקני לקראת הבחירות.

את הסיקור מארה"ב יוביל שליח חדשות 10 לוושינגטון, גיל תמרי, יחד עם עורך חדשות החוץ, נדב איל, ועם תמר איש שלום, טלי מורנו, רביב דרוקר, אילה חסון ושורת מומחים נוספים שילוו את המשדרים והתוכניות השונות בחדשות 10. שיתוף הפעולה יתרחש גם בשטח, בין היתר, בשידורים ישירים מוועידות המפלגות הרפובליקנית והדמוקרטית ובאירועים השוטפים.

מנכ"ל חדשות 10, גולן יוכפז, מסר: "שיתוף הפעולה יאפשר להביא אל המסך זווית ראייה מעמיקה ורחבה של פרשני הרשת האמריקנים, בצירוף עבודת סיקור יסודית של פרשני וכתבי חדשות 10 מארה"ב ומישראל. סיקור הבחירות בארה"ב באופן מעמיק הוא אתגר של ממש, ושיתוף הפעולה עם CNN עושה אותו מעניין ויצירתי עוד יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully