וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק גל"צ: תאגיד השידור פנה ל-13 כתבים מרשת ב'

13.6.2016 / 12:05

לוואלה ברנז'ה נודע כי בין הכתבים שקיבלו זימונים לראיון לתאגיד החדש נמצאים כתב המשפט אמוץ שפירא וכתבת בריאות ודתות דקלה אהרון שפרן. בנוסף, מסתמן שדורון צברי לא ינהל את מחלקת הדוקו בתאגיד

אמוץ שפירא. אביב חופי
בדרך לתאגיד? אמוץ שפירא/אביב חופי

תאגיד השידור הציבורי פנה בימים האחרונים ל-13 כתבים מרשת ב' במטרה לשלב אותם בתאגיד החדש – כך נודע לוואלה ברנז'ה. בין הכתבים שקיבלו פנייה מהתאגיד נמצאים כתב המשפט אמוץ שפירא וכתבת בריאות ודתות דקלה אהרון שפרן. בנוסף לכך, בתאגיד מתכוונים לפנות לכתבים נוספים מקול ישראל במטרה לשלב אותם בתאגיד החדש.

לאחרונה פורסם על שורת מינויים חדשים בתאגיד השידור: שלומית אברהם גלוברזון מונתה לתפקיד מנהלת חטיבת החדשות של תאגיד השידור; עומר בן רובי מונה למנהל רשת ב'; יובל גנור מונה למנהל רשת ג'; אלגרה אמדו בן-יצחק מונתה למנהלת רדיו רק"ע; ומשה מורד מונה לתפקיד מנהל תחנת 88 FM.

בנוסף לכך, פורסם כי כתב החרדים של גל"צ אוריה אלקיים וכתבת איכות סביבה ובריאות יערה שפירא יתחילו לעבוד בתאגיד השידור, וישתלבו בתפקידי תוכן בחטיבת החדשות.

בתוך כך, מסתמן כי דורון צברי לא יהיה מנהל מחלקת הדוקו בתאגיד החדש. לאחרונה פורסם בוואלה ברנז'ה כי צברי הגיש את מועמדותו לתפקיד מנהל מחלקת הדוקו בתאגיד. ב-2009 התפטר צברי ממליאת רשות השידור ומהוועד המנהל של הרשות בעקבות התפטרותו של יו"ר הרשות לשעבר, משה גביש. בזמנו, צברי הבהיר כי גביש הנו האדם הראוי ביותר ליישום הרפורמה ברשות.

בתאגיד בחרו שלא להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully