וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את גיל הופמן

וואלה ברנז'ה

16.6.2016 / 11:21

הוא משמש כבר שנים רבות ככתב ופרשן פוליטי בכיר בג'רוזלם פוסט אבל הזיכרון החזק ביותר שלו הוא דווקא מהנשיא עזר ויצמן שתפס אותו מהאוזן כדי לדרוש ממנו לשים דגש על דבריו שמתייחסים למובארק

גיל הופמן. מארק ישראל סלם, מערכת וואלה! NEWS
גיל הופמן/מערכת וואלה! NEWS, מארק ישראל סלם

(צילום: מארק ישראל סלם)

גיל: 39

מה בעצם אני עושה: כתב ופרשן פוליטי בכיר בג'רוזלם פוסט. מסקר עבור העיתון את תחום המפלגות, בחירות, משברים קואליציוניים ועוד על בסיס יומיומי. קהל היעד שלי הינו קוראי הג'רוזלם פוסט שמתגוררים בחו"ל, בעיקרם יהודי התפוצות וידידיי ישראל. עבורם, אני משמש כחלון לעולם הפוליטיקה הישראלית. במסגרת העבודה שלי אני עובד צמוד עם שדרת הפוליטיקאים המובילה בישראל: החל מראש הממשלה, בנימין נתניהו, ועד אחרון חבר הכנסת.

פעם, במהלך סיקור תקשורתי של אירוע בהשתתפות עזר ויצמן, וייצמן תפס אותי מהאוזן ולקח אותי הצידה על מנת לבקש ממני לשים דגש על דבריו שמתייחסים למובארק. עזר ויצמן ידע שמובארק קורא את הג'רוזלם פוסט ולכן היה חשוב לו דרכי לקבל את המסר. היות וקהל היעד שלי הוא יהודי התפוצות ומנהיגי העולם, היה חשוב לוייצמן באירוע זה שאסקר את דבריו של מובראק דווקא, והוא ידע שדרכי הוא יוכל לקבל את הבמה שביקש.

העבודה שלי מתחילה בבוקר ומסתיימת ב- 12 בלילה, וגם זה לא תמיד. עם ירידת העיתון לדפוס, אני כבר עובד על הכתבות והידיעות ליום המחרת, וזמין בכל עת לאתר הג'רוזלם פוסט. לכן, אופי התחום אותו אני מסקר, שהוא דינמי מאוד, מחייב אותי להיות מעודכן, ואני עושה שימוש גם בטוויטר בשביל לעדכן את הציבור הרחב בנושאים מעניינים שלא עוברים את "רף" העיתון.

השכלה: תואר בעיתונות באוניברסיטת נורת'ווסטרן ליד שיקגו.

תפקידים קודמים: את כניסתי לתחום העיתונות עשיתי כבר בגיל 14, כאשר כתבתי את עיתון ביה"ס. לפני שעליתי לישראל ב- 1999, הייתי כתב בעיתון במיאמי בשם "מיאמי הראלוד" וכתב בעיתון "אריזונה רפאבליק".

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: גדלתי בבית של ישראלים שחיו את החיים הישראליים למרות שחיו בגולה, ותמיד היה בבית עניין רב במתרחש בישראל. בהתאם, הטלוויזיה תמיד היתה דלוקה ותמיד היו עיתונים. כשנחשפתי לחדשות מגיל צעיר ידעתי שביום מן הימים אשיג את הכיסא ליד הבמה כשהחדשות קורות. במהלך התואר הראשון שלי עברתי את ההתנסות המעשית שלי בעיתון הג'רוזלם פוסט כך שישר אחרי סיום התואר, חיכתה לי עבודה. אני מודה למו"ל של העיתון דאז, נורמן ספקטור שקיבל אותי לסטאג' אחרי שנפגשנו באירוע של ההסתדרות הציונית.

איפה אתה בעוד חמש שנים: מתכנן כמובן להמשיך להיות כתב. מקווה גם למצוא את זמן האיכות שלי עם אשתי וילדיי.

מה אוכל לצהריים: אני אוכל קבוע במזנון הח"כים כך שיוצא לי "לאכול" ספינים בכל יום.

פרגן למתחרים: אני רוצה לפרגן לכתב יואב קרקובסקי, הכתב הפוליטי של רשת ב', החולק איתי את תחום הסיקור.קרקובסקי עושה בעיני עבודה יוצאת מן הכלל. בנוסף, אני מעריך אותו מאוד על עצם היותו איש קריירה וגם על היותו איש משפחה, מבחינתי הוא המודל שלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully