וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאת הרב: פעילים בחב"ד זועמים על "כיכר השבת"

19.6.2016 / 16:05

האתר פירסם כתבה לא מחמיאה על הרב של כפר חב"ד – והקהילה הגיבה בפאשקווילים זועמים על הבעלים מוטי לביא ועל גלישה לאתר. חב"ד: "אין שום קריאה לחרם. אנשים פרטיים מגיבים בדרכים שונות על דברים שמכעיסים אותם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תקלה או חרם? גלישה חסומה ל"כיכר השבת"/מערכת וואלה!, צילום מסך

פעילים בחב"ד זועמים על אתר "כיכר השבת" ואף קוראים להחרים אותו בעקבות פרסום כתבה על הרב של כפר חב"ד, כך נודע לוואלה ברנז'ה. לפני כשבועיים פורסמה כתבה באתר "כיכר השבת" על הרב מאיר אשכנזי, הרב של כפר חב"ד ואחד הבכירים בקהילה. בכתבה נטען כי הרב פנה לאשה חרדית וביקר אותה על כך שהיא הולכת עם מטפחת ולא עם פאה. אנשי הרב טענו שמדובר בזלזול ברב, שהכתבה השמיצה את הרב ויצאו בקמפיין נגד האתר.

גורמים בחב"ד הוציאו בשבוע שעבר פאשקווילים נגד בעלי אתר "כיכר השבת" מוטי לביא ושדרן ברדיו "קול חי". לטענת גורמים המעורים בנושא, אלפי גולשים מחב"ד מחרימים מאז את האתר, באמצעות "הסינון" שחב"ד מפעיל על אתרי האינטרנט. לחב"ד יש ועדה שדואגת לסנן אתרי פורנו ואתרים שפחות מתאימים למגזר החרדי. בנוסף לכך, מנדי גרוזמן, כתב לענייני חרדים של "מקור ראשון" ו-NRG, אף פירסם בשבוע שעבר את הפאשקוויל המדובר בעמוד הפייסבוק שלו - וכעבור כמה דקות מחק אותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסיר את הפוסט מהר. מתוך עמוד הפייסבוק של גרוזמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב"כיכר השבת" ובחב"ד מסבירים כי היה ניסיון של חלק קטן בקהילת חב"ד ליצור חרם על האתר - שלא התפתח לחרם המוני של כל הקהילה. עוד מסבירים כי לא מדובר בסינון שהופעל על אתר "כיכר השבת" אלא בתקלה בגלישה לאתר.

דובר חב"ד, מנחם ברוד, מסר בתגובה: "אתר 'כיכר השבת' פתוח לגלישה באפליקציית הסינון של בית דין רבני חב"ד ואין שום קריאה לחרם. אנשים פרטיים מגיבים בדרכים שונות על דברים שמכעיסים אותם, וזה עניינם האישי".

מגרוזמן נמסר: "אין תגובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
כיכר השבת חרם. טוויטר, צילום מסך
"סינון אינטרנט של חב"ד". טוויטר של "כיכר השבת"/צילום מסך, טוויטר
  • עוד באותו נושא:
  • חרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully