וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יממה אחרי מות אמה: ספיר ניסני תיחקר בחשד לרצח

המשטרה החמירה את סעיף החשד המיוחס לעיתונאית ששפכה שמן רותח על אמה. בית המשפט התיר לה לצאת להלוויית אמה והאריך את מעצר הבית שלה בשבעה ימים נוספים. דיווח לאולפן וואלה! NEWS

עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: תום רוכלין, עריכת וידאו: ניר חן

המשטרה שינתה הבוקר (שני) את החשד המיוחס לספיר ניסני, ששפכה שמן רותח על אמה מרים, שמתה אתמול לאחר שהייתה מאושפזת במצב קשה במשך חודשיים, ועתה היא חשודה ברצח – כך נודע לוואלה! NEWS. בנוסף לכך, היא חשודה בעבירה של גרימת חבלה חמורה בכוונת תחילה.

ניסני תיחקר בסעיף רצח שעניינו גרימת מותו של הורה, שבו אין צורך להוכיח כוונה תחילה להמית. העונש על עבירה זו זהה לעונש הקבוע על רצח – מאסר עולם.

במקביל, נעתר היום בית משפט השלום בפתח תקווה לבקשתה של ניסני ואישר לה לצאת להלוויית אמה. הבוקר הסכימו הצדדים על הארכת מעצר הבית של ניסני בשבעה ימים נוספים. היא צפויה להיחקר פעם נוספת בימים הקרובים.

לקריאה נוספת:
"קיווינו שנדע את האמת": אחרי מות אמה - ניסני תואשם ברצח?
אם כל חטאת - מה גורם לבת לנסות לרצוח את אימה?
"שרפו לה את כל הציוד": חברתה של העיתונאית החשודה חושפת אלימות בביתה

ספיר ניסני. פייסבוק, צילום מסך
חשודה ברצח. ניסני/צילום מסך, פייסבוק

עו"ד ברק פרידמן, המייצג את אחיותיה של ספיר ניסני, אמר בתגובה כי "צר לי לשמוע שאנחנו בעצם חושפים אט אט את האמת במחיר מותה של האם. צריך לזכור שהאם נאבקה במשך חודשיים ימים בפציעה קשה מאוד, ואני חושב שהיום מעט הנחמה שנותרה זה לפחות לדעת שעל קברה ובמותה אנחנו חושפים, ושואפים לחשוף, את האמת".

"התחושות של האחיות מעורבות", הוסיף עו"ד פרידמן, "התלונה לא נולדה מרגש נקמה אלא מראיית העובדות. אנחנו שואפים לסגור את המעגל שעלה במחיר הכבד של חיי האם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מירי ניסני, אמה של העיתונאית ספיר ניסני 19 ביוני 2016. צילום מסך, באדיבות המשפחה, עיבוד תמונה
ספיר ניסני ואמה מרים/עיבוד תמונה, צילום מסך, באדיבות המשפחה

ניסני, בת 24 מכפר סבא, נעצרה ב-22 באפריל. על פי החשד הראשוני היא ניסתה לגרום למות אמה בכך ששפכה עליה שמן רותח, והיא נחקרה בחשד לניסיון רצח. מעצרה הוארך מאז כמה פעמים. בתחילת החודש שעבר הועבר תיק החקירה לפרקליטות לעיון והחלטה, ובמקביל נערכו השלמות חקירה בתיק. לאחר מכן, ערכה הפרקליטות שימוע לניסני.

מפרוטוקולים של הארכות מעצרה של ניסני עולה כי החשודה הייתה בסכסוך מתמשך עם אמה. "ספיר ניסני איימה שתהרוג את אמה בעבר ואמרה לה 'שתישרפי'", נטען.

בפרוטוקולים תואר כי ניסני ואמה היו בסכסוך שנמשך שנים, ופורטו עדויות על מצב נפשי בעייתי של העיתונאית. "אחיותיה של ניסני מעידות על החרפה משמעותית בשבועות האחרונים, כולל מריבות מדי ערב", סיפרה נציגת המשטרה בדיונים. "אמה הייתה נועלת את חדר הארונות שלא תגנוב כסף, שלא תגנוב חפצים ותבלינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully