וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את משה אבוטבול

וואלה ברנז'ה

23.6.2016 / 11:39

מתברר שאפשר גם בלי גל"צ: בגיל 14 הוא פתח בלוג בידור די מצליח ומאז הספיק לטפס לעמדת סגן עורך ראשי באתר הנוער פרוגי מבית ידיעות אחרונות - והוא בן 20 בלבד. וואלה ברנז'ה במחווה חד פעמית לדור הבא

משה אבוטבול. ירון ברנר, מערכת וואלה! NEWS
משה אבוטבול/מערכת וואלה! NEWS, ירון ברנר

(צילום: ירון ברנר)

גיל: 20

מה בעצם אני עושה: במסגרת התפקיד שלי אני עורך את הכתבות של הכתבים הצעירים שלנו ובעיקר את ערוץ הבידור בפרוגי, כותב גם בעצמי ומדריך את הכתבים שלנו איך להגיש נכון, מה הופך כתבה למעניינת עבור בני נוער ומה פחות, מנסה להביא לקהל היעד שלנו משהו קצת אחר ממה שהם צורכים באתרי חדשות ובידור של "מבוגרים". יש בזה משהו אחר ו"קסום" יותר, חשיבה אחרת והנגשה אחרת של טקסטים ומבנה של כתבה. זה קהל מאוד עירני, מגיב ישר ומחפש כבר את הדבר הבא. אז משתדל, ביחד עם הצוות הנפלא של האתר, לספק את זה לגולשים שלנו. בין היתר אני גם מפיק פרויקטים קטנים באתר, כותב טקסטים של תכניות האולפן שלנו (אינסטוש ותכניות אירוח), יוצא לכתבות שטח (השקות, פריימירות וכדו') ומגיש תכניות אולפן.

השכלה: רק לפני שנתיים סיימתי תיכון (בגרות מלאה), כך שמרשה לעצמי לקחת נשימה לפני שאני מחליט להיכנס רשמית למסגרת של רכישת השכלה בפלטפורמות מסגרתיות, כרגע לומד דרך צבירת ניסיון ועבודה לצד אנשים שנמצאים כבר שנים בעשייה תקשורתית.

תפקידים קודמים: בגיל 14 פתחתי בלוג בידור די מצליח באתר תפוז שנקרא "משה בתיבה הצהובה", ניהלתי, ראיינתי וערכתי אותו במשך שנתיים וחצי, הייתי בנבחרת המבקרים באתר "גיבור תרבות" של יובל אברמוביץ', כתב בידור באתר Teenk, ובגיל 15 הצטרפתי לאתר פרוגי בו עברתי מספר תפקידים. התחלתי ככתב בידור, עברתי לתפקיד עורך מדור טלוויזיה ואז לתפקיד הנוכחי.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: עברתי מלא אנשים בדרך שכל אחד מהם פתח דלת כזו או אחרת, אבל הדלת המשמעותית הייתה דרך אלכס נסטר ואלון אלבכרי, המקימים והבעלים של פרוגי. בסוף שנת 2011 שמעתי על אתר פרוגי והבנתי שהם מחפשים כתבים חדשים, האתר היה אז בסוף שנתו הראשונה, די דל וחדש, אחרי שהצטרפתי הכרתי את האנשים הנכונים, צברתי קשרים והגעתי למקום שאני נמצא בו היום. מבחינת התעסקות נכונה עם אייטמים וניהול נכון בתעשייה - הקרדיט פה ללא ספק הולך לרן פינקלשטיין, העורך הראשי של האתר.

איפה אתה בעוד 5 שנים: זאת שאלה שאני שואל את עצמי בכל יום ואין לי תשובה חד משמעית. אני מניח שזה עדיין יהיה בתחום התקשורת עם טיפה יותר ניסיון, בפלטפורמות הנכונות והמצליחות, תוך שילוב שני הדברים שאני אוהב שזה גם הריגוש של אייטמים וגם הגשה וריאיונות.

מה אוכל לצהריים: אין משהו ספציפי, אבל אוכל שמזכיר אוכל ביתי - זאת הארוחת צהריים הטובה ביותר והכרס שמתחילה לגדול לאט לאט תעיד כך.

פרגן למתחרים: יש את החבר'ה הצעירים מאתר שמתחיל את דרכו - "בא לי" שיש בהם אש בעיניים - וזה קצת מזכיר לי אותי בתחילת הדרך, ויש את אתר הבלוגים -"מה וזה" שיצא עכשיו עם אתר בלוגים שכותבים אותנו בני 20 ומטה והם בהחלט מציגים תוצר נפלא של בני נוער, בכלל כל מה שקשור לתוכן שנוער יוצר בעצמו - אני הכי בעדו והכי שם, בעיקר כי הייתי אחד כזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully