וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד נוסע על הכרכרה של קובלנץ: אושר אסולין ינהל את חטיבת הבידור בתאגיד

23.6.2016 / 14:05

לוואלה ברנז'ה נודע כי אסולין יהיה ככל הנראה אחראי על "סוגה רגילה" בתאגיד השידור החדש. בתפקידו האחרון אסולין היה עורך "לילה כלכלי" בערוץ 10. לפני כן שימש בין היתר כעורך תוכן בריאליטי "עד סוף העולם" אשר זכה לנתוני צפייה נמוכים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תהליך המינויים בתאגיד השידור החדש, שאמור לעלות לאוויר באוקטובר הקרוב, נמצא בעיצומו: לוואלה ברנז'ה נודע כי אושר אסולין הוא המועמד המוביל לניהול חטיבת תוכניות מז'אנר "סוגה רגילה" – כלומר, תוכניות טיולים, שעשועונים, תוכניות אירוח ועוד. אסולין יהיה כפוף לסמנכ"לית הטלוויזיה בתאגיד, דינה לניר.

בתפקידו האחרון אסולין היה עורך "לילה כלכלי" בערוץ 10. לפני כן שימש בין היתר כעורך הריאליטי "עד סוף העולם" בערוץ 10 שזכה לנתוני צפייה נמוכים ביותר. לפני כן שימש כעורך ומפתח השעשועון "על כל הקופה" בקשת ועורך תוכן בערוץ 24. אסולין גם עבד בעבר כרכז כתבים בחדשות 10, כעורך משנה בתוכנית הבוקר של ערוץ 2 "יום חדש" וככתב מוניציפאלי ב"מעריב".

ב-2007 פורסם בוואלה ברנז'ה כי סרטו "באמצע החיים" - שתיעד את שרות המילואים שלו בתקופת מלחמת לבנון השנייה - שודר באולפן שישי של חדשות ערוץ 2 במאי 2007, אך לפני כן שודר בחדשות 10 בתוכנית "דו"ח מלחמה" בספטמבר 2006.

לא נמסרה תגובה מהתאגיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully