וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב נגד הרדיו של תאגיד השידור: "מקימים פה גלגלצ 2"

25.6.2016 / 23:42

שרת התרבות ביקשה לחשוף את המינויים בתחנה החדשה: "לא נחזור לשנים בהן רשת ג' הדירה את המוזיקה המזרחית. לא חוזרים על טעות פעמיים". תאגיד השידור: "התאגיד יהיה פלורליסטי וייצג את מגוון הדעות והזרמים בחברה הישראלית"

שרת התרבות והספורט מירי רגב. קובי אליהו
"התאגיד אינו עסק פרטי". השרה רגב/קובי אליהו

שרת התרבות והספורט מירי רגב תעלה מחר (ראשון) בישיבת הממשלה דרישה לחשוף לציבור את שורת המינויים ברדיו של התאגיד הציבורי החדש. מתלונות ומידע שהגיעו לידי רגב, המינויים אינם מייצגים את כלל הציבור בישראל. רגב אמרה כי היא מתכוונת לפעול יחד עם שר התקשורת וראש הממשלה בנימין נתניהו לדיון ציבורי בסוגייה ובחינת המינויים בטרם התרחשותם.

רגב אמרה כי "בשקט בשקט מקימים פה גלגל"צ 2, לא יקום ולא יהיה, לא נחזור לשנים בהן רשת ג' הדירה את המוזיקה המזרחית, לא חוזרים על טעות פעמיים. התאגיד הציבורי הוא לא עסק פרטי של אף אחד".

עוד אמרה רגב כי "לא אתן שכספי הציבור יממנו שוב תחנה אליטיסטית, מתנשאת ומנוכרת שמייצגת מחנה פוליטי אחד, עיר אחת ומוצא אחד. התאגיד הציבורי שייך לציבור כולו ואני אוודא שכלל הציבור יבוא בו לידי ביטוי - שמאל וימין, מזרחיים ואשכנזים, חרדים, דתיים וחילוניים, נשים וגברים, יהודים וערבים".

בתוך כך, יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ איתן כבל, החליט לקיים בשבוע הבא ישיבה מיוחדת בוועדה כדי לעקוב אחר היערכות תאגיד השידור הציבורי הישראלי לתחילת שידוריו. כבל אמר כי "חובתנו להבטיח שידור ציבורי עצמאי, חזק, מגוון ונקי מאינטרסים - בכוונתי לוודא שכן נעשה ושהתאגיד יהיה ערוך ומוכן ב-1 באוקטובר לתחילת שידוריו".

מתאגיד השידור נמסר בתגובה: "תאגיד השידור הישראלי, המוקם על פי חוק, יהיה פלורליסטי וייצג את מגוון הדעות והזרמים בחברה הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully