וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום: ישיבה ראשונה של דירקטוריון חדשות 10 עם סדן כיו"ר

26.6.2016 / 10:52

זאת תהיה הפעם הראשונה שרמי סדן ישתתף לאחר שנבחר לתפקיד לפני כחודש - ועורר מהומה. את הישיבה ביקשו לערוך חברי הדירקטוריון עו"ד זוהר קדמון סלע ועו"ד איתן זינגר. מחר צפוי להיערך דיון מיוחד בנושא במועצת הרשות השנייה

רמי סדן בריאיון טלפוני לוואלה! NEWS: "על עלילה לא מתפטרים". מערכת וואלה! NEWS
רמי סדן בריאיון טלפוני לוואלה! NEWS: "על עלילה לא מתפטרים"/מערכת וואלה! NEWS

היום (ראשון) אחה"צ צפויה להתקיים ישיבה של דירקטוריון חדשות 10 בהשתתפות רמי סדן. זאת תהיה הפעם הראשונה שסדן ישתתף בישיבה כיו"ר הדירקטוריון של חברת החדשות, לאחר שנבחר לתפקיד לפני כחודש. את הישיבה ביקשו לערוך חברי הדירקטוריון עו"ד זוהר קדמון סלע ועו"ד איתן זינגר.

לא ברור כיצד ינהגו מנכ"ל הערוץ, יוסי ורשבסקי, ומנכ"ל חברת החדשות, גולן יוכפז – שמסרבים לעבוד עם סדן לאחר שהאשימו אותו בכך שאמר דברים גזעניים בישיבת הדירקטוריון שבה הציג את מועמדותו. יוכפז צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי "ראוי שהדברים יאמרו באופן ברור: רמי סדן אמר לחברי דירקטוריון החדשות ולי: אני שונא את ש"ס ודרעי כמותכם באליטה. עוד הוסיף: צריך להגיע לפרחיה בשדרות. דבריו הופסקו. כל תאור אחר - חוטא לאמת".

מהבדיקה שערכה הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו עלה כי שבעה מחברי הדירקטוריון טענו כי הציטוטים המיוחסים לו, לפיהם הוא "שונא את ש"ס ואת אריה ‏דרעי ‏הגנב" - לא הושמעו מפיו.‏ דירקטור אחד טען כי הציטוטים אכן הושמעו מפיו, אולם אחר טען כי לא יכול היה לשמוע את הציטוט המדובר.‏ עוד עלה בבדיקה כי מרבית מהנוכחים הסכימו שבמהלך הדיון עשה סדן שימוש במילה "אליטות" בהתייחסו ‏אל ‏הנוכחים ‏בישיבה, וציינו כי דבריו נקטעו על ידי שניים ממשתתפי הישיבה ש‏הביעו ‏תרעומת בעקבות ‏השימוש במילה.‏ בנוסף, הרוב השכימו כי בהמשך ‏דבריו התייחס סדן לתושבי ‏הפריפריה ולקהל "מצביעי ש"ס".

מחר צפוי להיערך דיון מיוחד בנושא במועצת הרשות השנייה. יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ איתן כבל (המחנה הציוני) אף דורש מהרשות לערוך בדיקת פוליגרף: "אני תובע מהרשות השנייה לשלוח את המעורבים בנושא לבדיקת פוליגרף. זה הכלי הכי פחות גרוע שאיתו אפשר לנסות להגיע לחקר האמת אם אכן רמי סדן אמר את הדברים המיוחסים לו. תוצאות הבדיקה יקבעו מי חייב להיות מפוטר לאלתר. בכל מקרה עד שלא יוכח אחרת, רמי סדן לא יכול לכהן כיו"ר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully