וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רמי סדן לא יוכל להיכנס לתפקידו עד אשר תוסר העננה מעל ראשו"

27.6.2016 / 11:31

כך במכתב ששלח היום יו"ר ועדת הכלכלה ליו"ר הרשות השנייה, אוה מדז'יבוז' לקראת ישיבת מועצת הרשות השנייה שדנה בנושא מינוי סדן. כבל סבור כי הכלי האפקטיבי ביותר הוא ביצוע בדיקת פוליגרף

איתן כבל. ניב אהרונסון
"לא מתכוון להרפות מהעניין עד אשר הבדיקה תמוצה". ח"כ כבל/ניב אהרונסון

"רמי סדן לא יוכל להיכנס לתפקידו כיו"ר חברת החדשות של ערוץ 10 עד אשר תוסר העננה מעל ראשו בכל הנוגע להתבטאויות המיוחסות לו לכאורה", כך טוען יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת, ח"כ איתן כבל (המחנה הציוני), במכתב ששלח היום ליו"ר הרשות השנייה, אוה מדז'יבוז'. את המכתב שלח כבל לקראת ישיבת מועצת הרשות השנייה, שמתקיימת היום (שני) ותדון בנושא מינוי של סדן.

כבל סבור כי הכלי האפקטיבי ביותר הוא ביצוע בדיקת פוליגרף בלתי תלויה וכשכל המעורבים נבדקים באותו המקום. עוד נכתב כי "למרות שאין בידי הרשות סמכויות חוקיות בעניין, חלה עליה חובה מוסרית וציבורית עליונה להשמיע את דברה ולפעול". לפי המכתב, כבל לא מתכוון להרפות מהעניין עד אשר הבדיקה תמוצה באופן יסודי ומקצועי.

אתמול התקיימה ישיבה ראשונה של סדן כיו"ר דירקטוריון חדשות 10, ובמהלכה חלק מהדירקטורים דרשו לערוך הצבעה חוזרת לתפקיד היו"ר. לפי היועצים המשפטיים של חברת החדשות שנכחו בישיבה, ניתן לעשות דיון חוזר בנושא בחירת היו"ר. סדן טען כי הדבר אינו חוקי וביקש חוות דעת משפטית מהיועצים המשפטיים של הרשות השנייה. לפי הערכות, אין מניעה מכך שהדירקטוריון יבצע הצבעה חוזרת לתפקיד.

הישיבה נמשכה כחצי שעה, ובמהלכה נרשמו מספר חילופי דברים בין סדן למנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי ומנכ"ל חברת החדשות גולן יוכפז. סדן טען כי מדובר בעלילה שהודבקה עליו, ואילו רשבסקי וגולן חזרו על ההתבטאויות שלהם והבהירו כי אינם רואים בכך עלילה. בנוסף, לדיון עלה גם ניגוד העניינים של סדן, שהתמודד לתפקיד דובר משרד הביטחון. סדן הבהיר בישיבה כי פרש לאחרונה מההתמודדות על התפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully