וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על הצעת התאגיד לדאום וליבסקינד: "החלטה פוליטית"

29.6.2016 / 13:21

לפי גורם בכיר ברשות בתאגיד מעוניינים שדאום וליבסקינד יגישו תוכנית בשעה 10 בבוקר - ברצועה של "הכל דיבורים". לדבריו, "הם שגרירי עמדה והם מתאימים לנישה". דאום לוואלה ברנז'ה: "משונה שגישוש ראשוני ועקר ביותר שנעשה אלי מהתאגיד הפך לידיעה"

קלמן ליבסקינד, חנוך דאום. נמרוד סונדרס ואיציק בירן, עיבוד תמונה
בדרך לסערה הבאה? דאום וליבסקינד/עיבוד תמונה, נמרוד סונדרס ואיציק בירן
יש לציין כי רק השבוע פורסם בוואלה ברנז'ה כי התאגיד פנה גם לכרמלה מנשה ועל פי פרסומים אחרים גם השדרנית קרן נויבך קיבלה הצעה

"מה שקורה בתאגיד זה לא רק פוליטי אלא רשלנות וניהול מופקר", כך אמר הבוקר (רביעי) גורם בכיר ברשות השידור לוואלה ברנז'ה, זאת בתגובה להצעה שקיבלו מהתאגיד חנוך דאום וקלמן ליבסקינד להגיש תוכנית ברשת ב'. לפי הגורם, בתאגיד מעוניינים שדאום וליבסקינד יגישו תוכנית בשעה 10 בבוקר. הגורם טוען כי "הם שגרירי עמדה והם מתאימים לנישה, אבל כשאתה נותן להם את רשת ב' בפריים טיים – זה אומר משהו מהבחינה הפוליטית וזו בהחלט נשמעת כמו החלטה פוליטית".

הגורם הסביר כי "כשלוקחים את סלוצקי ודומינגז, ואת דאום וליבסקינד - הם בעצם בוחרים לצאת למלחמה מול הרדיו האזורי - שבכלל לא נספר. רשת ב' כמו שהיא היום ניצבת בראש טבלת הרייטינג, אז עם מה 'מלכלכים' אותה, עם הרדיו האזורי?". הוא הוסיף כי "אנחנו רואים את הכיוון של כל העסק הזה. עובדי רשות השידור עדיין לא שם, אבל הד.נ.א הבעייתי שם. מבחינה פוליטית, בתאגיד מבהירים כי חוץ מאריה גולן – הם לא רוצים שום דבר מרשת ב'". יש לציין כי רק השבוע פורסם בוואלה ברנז'ה כי התאגיד פנה גם לכרמלה מנשה ועל פי פרסומים אחרים גם השדרנית קרן נויבך קיבלה הצעה.

דאום: "מניח שגם להופעות שלי אנשים באים בגלל לחץ פוליטי"

עוד אמר הגורם כי "התאגיד תקוע כרגע עם המכרז של שפ"מ. בנוסף, יש בעיה עם מכרז גדול של הדיגיטציה של סרטיית ערוץ 1 – המכרז תקוע ונדחה". יש לציין כי הגנז הלאומי קבע כי אי אפשר להוציא את החומרים של הארכיון לחו"ל, והתאגיד פנה לחברות שניגשו למכרז והבהיר שהן חייבות שתהיה להן תשתית בישראל. מכיוון שהתנאים למכרז השתנו, היה צריך להאריך אותו, כדי שהחברות ימצאו פתרון לדרישה החדשה.
לסיכום אמר הגורם: "זה יהיה כשר אבל מאוד מסריח כשרם לנדס יקבל להפיק לתאגיד תוכנית אחת או שתיים לענייני היום. אז אם אלה הפנים החדשות - נתגעגע מאוד לזליג רבינוביץ".

טרם נמסרה תגובת התאגיד. חנוך דאום מסר בתגובה: "משונה שגישוש ראשוני ועקר ביותר שנעשה אלי מהתאגיד הפך לידיעה. בהזדמנות אחרת הייתי שמח להיכנס לדיון פילסופי האם כדי לשדר ברדיו או בטלוויזיה בישראל אני זקוק ללחץ פוליטי (מניח שגם להופעות שלי אנשים באים בגלל לחץ פוליטי, ובוודאי שעוקבים אחרי עמוד הפייסבוק בשל כך), אבל כרגע זה קצת מיותר שכן מלבד פניה חטופה לא קרה כלום. טוב לי איפה שאני היום ובלי קשר אני מאחל בהצלחה לתאגיד ומבקש להזכיר להם לא לשכוח את שרקי באוטו בימים חמים, ולהקפיד איתו שילך לישון בתשע בערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully