וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוק דוד בן בסט אושר בקריאה טרומית

29.6.2016 / 15:00

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת החוק המבקשת לאפשר הגדלת ההכנסה מפרסום ברדיו האזורי. ח"כ מיקי רוזנטל: "רוב בעלי הרדיו האזורי הם חברי ליכוד". בן בסט: "רוזנטל לא בודק את העובדות, אף מנהל תחנה הוא לא חבר באף מפלגה"

כ"כ מיקי רוזנטל בהצבעה בכנסת על מתווה הגז, ספטמבר 2015. נועם מושקוביץ
"דואגים להיבחר שוב". רוזנטל/נועם מושקוביץ

מליאת הכנסת אישרה היום (רביעי) בקריאה טרומית את הצעת חוק הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו של ח"כ מיקי מכלוף זוהר (הליכוד). התיקון לחוק יאפשר את הגדלת ההכנסה מפרסום ברדיו האזורי. בהצעת החוק תמכו 55 ח"כים ו-18 התנגדו. ההצעה תועבר לוועדת הכלכלה.

זמן השידור המירבי לתשדירי פרסומת ברדיו הוא תשע דקות בכל שעת שידור בממוצע, על בסיס חישוב רבעוני כולל של זמן תשדירי הפרסומת. בעבר תוקן החוק באופן שהסמיך את מועצת הרשות השנייה להתיר הקצאה שונה של זמן תשדירי הפרסומת ביממה, ובלבד שהיקף תשדירי הפרסומת הכולל ביממה, יוותר ביחס זהה של 15% מזמן השידור ביממה – כלומר 216 דקות.

זוהר אמר כי "יש תקופות מסוימות כמו החגים שמונעות מהרדיו להגיע למכסת הפרסום. ההצעה הזו נועדה לעזור לתחנות הרדיו למצות את מכסת הפרסום ולסייע להן לשרוד".

ח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני) אמר כי "חוק בן בסט זו אחת מהצעות החוק המושחתות שהונחו בכנסת הזו. זו האמת, רוב בעלי הרדיו האזורי בישראל הם חברי מרכז הליכוד. זו ההצעה החמישית שדוד בן בסט מקדם בעשור האחרון על הגב שלכם ואתם מפחדים ממנו. אין כאן טובת המאזינים ולא טובת התחרות, זה הכל קשקוש. הגיע הזמן להגיד את האמת. אתם רק דואגים להיבחר שוב".

דוד בן בסט, יו"ר התאחדות תחנות הרדיו האזוריות והבעלים והמנכ"ל של תחנות רדיו לב המדינה, רדיוס ותחנת רדיו בשפה הרוסית, שהיה מהדוחפים להצעת החוק, אמר בתגובה לדברי רוזנטל: "חבר הכנסת מיקי רוזנטל הוא שקרן, שלא בודק את העובדות לאשורן לפני פרסומן. אף מנהל תחנת רדיו הוא לא חבר בשום מפלגה. ולעצם החוק: לחבר הכנסת מיקי רוזנטל יש בעיה בהבנת הנקרא. כמות הפרסומות תרד ולא תעלה כפי שחושב הח"כ הנכבד, מאחר שפרסומות יוסטו למקומות ריקים בשעות ובימים שאינם מלאים, מה שיקל על מצוקת הפרסום בימים מסוימים".

דוד בן בסט. ראובן קסטרו
"כמות הפרסומות תרד ולא תעלה". בן בסט/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully