וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתר one סילף עובדות במטרה לקעקע את רה"מ"

30.6.2016 / 17:10

יו"ר מועצת הכבלים והלוויין זועמת על האתר בעקבות כתבה שפורסמה, שבה נטען כי נתניהו מתכנן להעלות את מחיר חבילת הספורט. בן חי-שגב: "העובדות לא קילקלו לעיתונאים את הסיפור". one לוואלה ברנז'ה: "לנתניהו יש סמכויות למנוע את סחיטת הצופים במחיר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מועלים בתפקידם לדווח אמת לציבור". יפעת בן חי שגב/מערכת וואלה!, צילום מסך

יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, ד"ר יפעת בן חי שגב, זועמת על אתר one בעקבות כתבה שפורסמה אתמול, כך נודע לוואלה ברנז'ה. בכתבה שפורסמה אתמול בערב באתר one, נטען כי ראש הממשלה ושר התקשורת, בנימין נתניהו, מתכנן להעלות את מחיר חבילת הספורט ל-100 שקלים.

לפי גורם שנכח בישיבת מועצת הכבלים והלוויין, שהתקיימה היום, אמרה בן חי שגב כי "הסיקור התקשורתי שקדם לישיבה, במהלכו עיתונאים - ובראשם אתר one - עשו שימוש בנושא הספורט תוך כדי שהם מעוותים ומסלפים את העובדות, ומועלים בתפקידם לדווח אמת לציבור - וכל זאת במטרה לפגוע ולקעקע את ראש הממשלה ושר התקשורת".

בכתבה ב-one נכתב כי "חובבי הספורט בישראל עשויים למצוא את עצמם בתקופה הקרובה משלמים כמעט פי שניים לחברת צ'רלטון עבור ערוצי הספורט שהחברה מפעילה. הסיבה היא שהחברה רוצה להוסיף עוד שני ערוצים על אלה הקיימים כיום ורוצה להכפיל את המחיר שמשלמים לה כיום - במקום 66 שקלים, המחיר יעלה ל-100-120 שקלים לחבילה המורחבת". בן חי שגב הדגישה כי "לשר התקשורת אין יד ורגל בנושא הוא לא מיודע, אבל העובדות לא קילקלו לעיתונאים את הסיפור".

מאתר ONE נמסר בתגובה: "לראש הממשלה בנימין נתניהו שמכהן כשר התקשורת יש סמכויות על פי חוק למנוע את סחיטת קהל חובבי הספורט בסכומים מופרזים כפי שהודיע בצורה רשמית ומפורשת בתאריך 23.12.15 'לא נאפשר את העלאת מחירי חבילות הספורט'. בנימין נתניהו שוב מזגזג מול קהל בוחריו ומנסה להתנער מהאחריות של משרדו".

ממועצת הכבלים והלוויין לא נמסרה תגובה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכתבה ב-one/מערכת וואלה!, צילום מסך

מועצת הכבלים והלווין אישרה שני ערוצי ספורט חדשים בתשלום

המועצה אישרה היום באופן עקרוני להוט וליס להעלות לשידור שני ערוצי ספורט פרימיום חדשים בתשלום באמצעות חברת צ'רלטון, תחת התחייבות שלא להעלות את מחיר החבילה הקיימת (הכוללת כיום שני ערוצים – ספורט 1 וספורט 2) למשך שנה. הבקשה הונחה על שולחן המועצה בטענה כי קיימים כיום תכני ספורט מצולמים של שידורים חיים על המדף, אשר אינם מוצאים מקום לשידור במסגרת הערוצים הקיימים. במהלך שנה זו ייבחנו האלמנטים התוכניים והצרכניים של הוספת הערוצים, לרבות תרומתם לגיוון לוח שידורי הספורט.

בנוסף, המועצה הסמיכה את היו"ר לדרוש ולבוא בדברים כדי לגבש הטבות נוספות לאוהדי הספורט, ביניהן, פתיחת משחקים המשודרים היום רק למנויי צ'רלטון לכלל מנויי הכבלים והלוויין. עוד דורשת המועצה, שבערוצים החדשים ישולבו תכני ספורט ישראלי מענפים פריפריאליים שאינם באים לידי ביטוי על מסך הטלוויזיה הישראלית. בשבוע הבא תיפגש בן חי שגב עם הצדדים הנוגעים בדבר לגיבוש פרטי המתווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully