וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריב פרסם ידיעה המבוססת על פוסט מפוברק בפייסבוק

4.7.2016 / 13:26

בתגובה המפוברקת של צוקרברג נכתב: "שמעתי את דבריו של ארדן וזה מעציב אותי שהוא בחר ללכת למחוזות השיימינג". מי שחתומה על הידיעה ב"מעריב" היא הכתבת המדינית של העיתון. דנה סומברג: "גם אני הופתעתי לראות את זה בידיעה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעריב פירסם היום (שני) כתבה המבוססת על פוסט מפוברק מהפייסבוק. הכתבה של דנה סומברג, הכתבת המדינית של "מעריב", פורסמה בעמוד 4 עם הכותרת "ליברמן לנציגי צה"ל: אל תענו לשאלות של בנט". בסוף כותרת המשנה צויינה התגובה המפוברקת של מארק צוקרברג, שהעלה אתמול לפייסבוק הגולש רז ציפריס. בתגובה המפוברקת, צוקרברג משיב להאשמות של גלעד ארדן – שפייסבוק אחראי על הטרור ואינו מסייע בניטור פוסטים מסיתים ברשת.

בתגובה המפוברקת של צוקרברג נכתב: "שמעתי את דבריו של גלעד ארדן וזה מעציב אותי שהוא בחר ללכת למחוזות השיימינג". היום כתב ציפריס בעמוד הפייסבוק שלו: "אוקיי, וואו. וואו וואו וואו מעריב וואו. אתמול פיברקתי פוסט של מארק צוקרברג בפייסבוק שלי. היום מעריב עשו על זה אייטם. מעולם לא הייתי כל כך גאה בעצמי ומבויש מהעיתונות המודפסת. הפוסט המפוברק בתגובה הראשונה".

כבר יש מי שלוקח אחריות על הפאדיחה: אריה אפלטוני, עורך בדסק החדשות של "מעריב", אמר היום לוואלה ברנז'ה כי הוא זה שהוסיף את התגובה המפוברקת של צוקרברג. אלפטוני אמר כי "מדובר בטעות שנעשתה ברגע האחרון. נפלתי בפח של ציפריס".

מסומברג נמסר בתגובה: "גם אני הופתעתי לראות את החלק הזה בידיעה, מאחר שהידיעה שלי עסקה אך ורק בקבינט המדיני ביטחוני. מדובר בטעות של עורך בדסק שעל דעת עצמו החליט להוסיף את הנושא לידיעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully