וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילה חסון על רשות השידור: הונאות, קללות ורכילויות שקריות

6.7.2016 / 19:05

בפוסט שפירסמה חסון על תקופתה כמנהלת חטיבת החדשות ברשות, היא מאשימה את זליג רבינוביץ ומזכירה בשם ענת "שניהלה עימו קשר אישי הדוק מאוד" ביצירת קשר נגדה: "זליג מפעיל את ענת נגד יונה ויזנטל, נגדי, נגד מנהל הטלוויזיה דאז אלי בבא"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"החריבו את הבית". זליג רבינוביץ./מערכת וואלה!, צילום מסך
"שום דבר לא הכין אותי למה שעברתי בשנה וחצי ניהול של החדשות בערוץ 1. מרגע שידעו שויזנטל בודק את ההתנהלות הכספית של קודמיו ברשות, מרגע שאמרתי שאני לא אעבור לסדר היום נוכח מה שגילינו. החלה מלחמה מזוהמת נחותה"

"אהבתי את ערוץ 1 באופן עמוק, אבל רק שהתחלתי לנהל את חטיבת החדשות, הבנתי לעומק מה קורה שם", כך כותבת היום (רביעי) אילה חסון בפוסט המאשים את התנהלות רשות השידור – ובמיוחד את זליג רבינוביץ - שהובילה לבסוף לסגירתה.

חסון כותבת כי "במאי 2015 הגיש יונה ויזנטל, אז מנכ"ל הרשות, תלונה למשטרת ירושלים, עם ערימת מסמכים. בתלונה מוכח שחור על גבי לבן, איך גורם ברשות, גוזר קופון כלכלי (על חשבונכם). ויזנטל זומן לתת עדות במשטרה וזהו דממה. לא חקירה, לא בדיקה, דממה למרות שהחומר זעק...בשבוע שעבר רביב דרוקר פרסם במקור בערוץ 10 תחקיר על רשות השידור. המשטרה ביקשה היום את החומר שפורסם, "תודה שבאתם, חבל שלא באתם קודם".

היא טוענת כי "שום דבר לא הכין אותי למה שעברתי בשנה וחצי ניהול של החדשות בערוץ 1...מרגע שידעו שיונה ויזנטל בודק את ההתנהלות הכספית של קודמיו ברשות השידור, מרגע שאמרתי שאני, כמי שמוקיעה שחיתות בכל גוף לא אעבור לסדר היום נוכח מה שגילינו. החלה מלחמה מזוהמת נחותה. כיוון שהם לא מצאו עלי שום פרט, הם הלכו לרמה הנחותה ביותר.

"ענת, מזכירה ברשות השידור, שניהלה קשר אישי הדוק מאוד עם זליג רבינוביץ הייתה הזרוע המבצעת. קללות אין ספור בדף פייסבוק אנונימי שפתחה במסווה של הצלת רשות השידור. מישהו ברשות פברק נגדי סרטון מתוך שידור יומן, טוקבקים יומם וליל, רכילויות שלא היו ולא נבראו".

"תטנפי עליה אצל העיתונאים"

חסון ממשיכה לתאר את שאירע באותה תקופה: "בוקר אחד קורא לי מנהל הטלוויזיה, אחרי התייעצות משפטית, הוא מראה לי עשרות עמודים של תכתובות ווטסאפ בין זליג רבינוביץ, (שהיה אז בשנת חל"ת) לבין ענת המזכירה המקורבת. מעבר לסצנות הקנאה הנמוכות שהיא עושה לו על הקשרים שלו עם בחורות שונות ברשות השידור, מדובר במסמך מחליא עם גוון פלילי. מנהל הטלוויזיה, אלי בבא, ואני היינו המומים, הראנו את המסמך לעורכי הדין של כונס הנכסים".

לפי חסון, "מהווטסאפים עולה: זליג מפעיל את ענת, נגד יונה ויזנטל, נגדי, נגד מנהל הטלוויזיה אז, אלי בבא. האובססיה שלהם זו אני. ענת כותבת לו, "תפקד עלי תגיד לי מה לעשות אני אוהבת את זה". "תכתבי שהכתבים באטרף על אילה". אבל הם לא, משיבה לו ענת, "אז מה, תכתבי הוא פוקד", והיא כותבת. "תטנפי עליה אצל העיתונאים", הוא כותב לה והיא פועלת. באופן ישיר ועקיף (רכילאים כתבי תקשורת כותבי טורים). "תדאגו לגנוב את השכר של יונה מהנהלת החשבונות". עלי הם הופכים את העולם, משיחה של ענת עם גורם אחר בחבורה שלהם ברשות, אפשר להבין שהופעל נגדי גם חוקר פרטי".

עוד כותבת חסון כי "ככל שהם לא מוצאים חומר להיאחז בו, הם מטנפים יותר. הכול בעילום שם. אבל ההוכחות לפעילות שלהם כולן בווטסאפים. הם נפגשים באישון לילה, בלטרון וזליג וענת עסוקים בריסוק רשות השידור...החבורה שכללה עוד כמה עובדים ברשות השידור, שידענו היטב מי הם, עבדה גם עם פוליטיקאים וגם עם נשותיהם נגדי, עם כל מי שאי פעם פרסמתי עליו תחקיר עיתונאי. התיק האישי שלי נגנב ממשרדי הרשות".

לסיכום, חסון אומרת כי "עבדתי 23 שנים בערוץ 1 וברדיו ברשת ב'. עשרות תחקירים שבהם התמודדתי עם גורמים חזקים ומקושרים. זוהמה מהסוג הזה לא התאימה לי. שתקתי, לא נגררתי לבוץ. אבל לא רציתי להישאר שם יותר. יש אנשים מעולים ברשות השידור, חברים יקרים, אנשי מקצוע, אבל יש מי שהחריבו את הבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully