וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאכטה להפחתת הלחץ: סרטון הקנאביס של התאגיד ששובר את הרשת

8.7.2016 / 10:27

תאגיד השידור, שנמצא בעיצומו של הליך הפתיחה, העלה לעמוד הפייסבוק סרטון על בחורה שעובדת כטועמת קנאביס רפואי. הסרטון זכה לאלפי לייקים ושיתופים, ובעיקר לאינספור בקשות מצד הגולשים – שהתאגיד יספק להם את הסחורה

אתר רשמי

תאגיד השידור, שנמצא בעיצומו של הליך הפתיחה, העלה השבוע לעמוד הפייסבוק שלו סרטון קצרצר על בחורה בשם עדינה שעובדת כטועמת קנאביס רפואי. הסרטון זכה לאלפי לייקים ושיתופים, ובעיקר לאינספור בקשות מצד הגולשים – שהתאגיד יהפוך לדילר ויספק להם את הסחורה, וגם לאן לשלוח קורות חיים למשרה המבוקשת. בסרטון צפו קרוב לחצי מיליון גולשים, והוא זכה לחשיפה של כ-900 אלף גולשים.

הסרטון עלה במסגרת סדרת הדוקו-רשת דוקותיים, ההפקה הראשונה של חטיבת הדיגיטל בתאגיד השידור. הסרטונים שהופקו עד כה הציגו את הצמד איב אנד ליר, קצין המבצעים של הרב ברלנד, אחראי הכניסה במועדון החתול והכלב ואת טועמת הקנאביס הרפואי.

הסדרה "דוקותיים" צולמה ברחבי הארץ: הרובע המוסלמי בירושלים, חוף הילטון, מלון מנדרין, מחסום חאוורה, רמת הנגב ועיסוויאה. את "דוקותיים" יצר העיתונאי איתי אשר, שעמד בראש מערכות החדשות של וואלה ומעריב, והיה הכתב הצבאי של העיתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully