וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד גל"צ הסתייג מאורשר, אך הבהיר: "שום מקבל החלטות לא יתפוס את מקומנו"

10.7.2016 / 18:45

ירון דקל התייחס לסערה סביב התחנה בטקס פרס מפקד גל"צ, והדגיש כי "אנחנו האחרונים שצריכים להוסיף שמן למדורה". עם זאת, הוא תקף את מקבלי ההחלטות שקוראים להדחת עיתונאי: "כל שלטון רוצה תקשורת מחניפה. תפקידנו לעמוד על המשמר"

יח"צ - חד פעמי

מפקד גלי צה"ל, ירון דקל, התייחס היום (ראשון) לסערה סביב התחנה בעקבות דבריו של מבקר הקולנוע של גלי צה"ל, גידי אורשר, נגד יוצאי עדות המזרח - והקריאות לפיטוריו. "אנחנו האחרונים שצריכים לשפוך דלק למדורה, יש לנו אחריות. צריך להסתייג מאמירות פוגעניות כלפי ציבורי בישראל", אמר דקל בטקס פרס מפקד גל"צ.

לצד זאת, דקל הבהיר כי לחץ פוליטי להדחת עיתונאי אינו מקובל עליו. "שום מקבל החלטות לא יתפוס את מקומנו, עלינו לעמוד בלחצים, ואלה לא ייחלשו בקרוב. כל שלטון רוצה תקשורת מחניפה אבל תפקידנו לעמוד על המשמר", אמר דקל. הוא הוסיף כי גלי צה"ל תמשיך להיות "תחנה שמעשירה את מאזיניה בידע וברוח.

"שנה סוערת עברה על התחנה שלנו, מבית ומחוץ. עם זאת, שתי התחנות שלנו רלוונטיות מתמיד. זו אינה תקופה קלה להיות עיתונאי בישראל, אויבי העיתונות החופשית מנסים להחליש אותה, אבל אל לנו להירתע. תקשורת לא נועדה לעשות נעים בגב", הוסיף דקל.

"ותרו על צנתור ושימו רגל תרנגולת על הראש"

אתמול פרסם אורשר פוסט בפייסבוק שהשתלח בתרבות הטוקבקים, אולם עשה זאת תוך שימוש באלמנטים גזעניים. בעקבות הדברים, אורשר הושעה מתפקידו בגלי צה"ל.

"לכל הזווידות והכחלונים, הש"סניקים מחד והקשת המזרחית מאידך, והיללנים המקצועיים מן המזרח", פתח את דבריו, "בפעם הבאה שיהיה לכם התקף לב, ותרו על הצנתור ושימו רגל של תרנגולת על הראש - תרופת הסבתא שלכם. בפעם הבאה שאתם מצטנפים בממ"ד כשנופלים לכם טילים על הראש, התעלמו מ'כיפת ברזל' ותגידו תהילים או חכו לרחל אמנו שתגן עליכם.

"בפעם הבאה שתרצו להביא ילד לעולם ותתקשו בכך, ותרו על שרותי ההפריה המתקדמים של בתי החולים וצאו לגליל להקיף שבע פעמים את קברו של הצדיק הבבא קוסאמה. בפעם הבאה שאתם רוצים לפרסם את הגיגיכם, עזבו את המחשב, את התוכנות והאפליקציות שפותחו בסטארטאפים מתקדמים בארץ וחזרו לכתיבה על קלף, לאיתות עם מדורות ולתקשורת בצעקות (את זה בעצם אתם עושים ממילא)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully