וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת המתחרים מרמת החייל: רשת ממשיכה לחזק את הדיגיטל

11.7.2016 / 12:45

הזכיינית של ערוץ 2 מתחדשת בכתבת אקטואליה ובעורכת הומפייג' – שתיהן מגיעות ממעריב און ליין. עורך חדש גם לאתר האוכל יאמיז ולאתר mood שהגיעה מהיריבה מאקו. וואלה ברנז'ה עם המינויים החדשים

בניין רשת. ראובן קסטרו
מתחזק. אתר רשת/ראובן קסטרו

זכיינית ערוץ 2 רשת, ממשיכה להגדיל משמעותית את היקף הפעילות באתר האינטרנט, בדומה לזכיינית קשת המפעילה את האתר הפופולארי mako. כזכור, בחודשים האחרונים מלבד הצטרפותו של דובב גולדשטיין לתפקיד סמנכ"ל הדיגיטל ברשת, גוייסה יוצאת קשת נועה תמיר לתפקיד העורכת הראשית של האתר.

כעת, לוואלה ברנז'ה נודע כי באתר הוחלט על תקן חדש - "כתבת אקטואליה", ולתפקיד מונתה אביגיל לושי ביטנר, לשעבר עורכת במעריב און ליין ולפני כן כתבת ב-ynet. בנוסף לכך, היא עובדת גם כעורכת וקריינית בגלי צה"ל בסופי השבוע ובעבר הגישה את החדשות המקומיות. לושי ביטנר צפויה להגיש פינה קבועה בתוכנית של לוסי אהריש ברשת "שיחת היום".

אתר רשת מתחדש גם בעורכת הומפייג' חדשה: שיר חכם שהגיעה גם היא ממעריב און ליין לאתר של הזכיינית. לפני כן שיר הייתה כתבת המחול של מוסף גלריה ב"הארץ" במשך כשנתיים – עד שהמוסף בוטל. בעבר שימשה כמבקרת מחול בוואלה תרבות.

גם רותם דרוב – שבעבר עבד בוואלה – מגיע לרחוב הברזל. דרוב מונה לתפקיד עורך מדור יאמיז באתר רשת. בעבר שימש דרוב כעורך הראשי של אתר המסעדות ZAP REST במשך שנתיים, ולפני כן היה כתב מדור האוכל של טיים אאוט תל אביב ושל וואלה.

מינוי נוסף באתר רשת מגיע דווקא מהמתחרה קשת: יעל גולן מונתה לעורכת אתר הטיולים והחופשות mood. גולן עבדה בעבר במאקו במדור LIVING וכעורכת ערוץ החופש באתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully