וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום בזירת הפורקס: שער הטוקבקים צונח

12.7.2016 / 8:20

מדוע נמחקו טוקבקים שליליים ונחסמה האפשרות להגיב על כתבה באתר TheMarker - שנגעה לאחד המפרסמים הגדולים בעיתונות הכלכלית? TheMarker: "אנחנו מונעים פרסום טוקבקים במצבים בהם מנסים לנצל זאת לרעה". וואלה ברנז'ה על פערי הארביטראז'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל 55 התגובות נמחקו. אתר TheMarker/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדוע נמחקו טוקבקים מכתבה באתר TheMarker? בכתבה שפורסמה בשבוע שעבר באתר, על תביעה שהוגשה כנגד חברת פורקס, פורסמו עשרות טוקבקים לא אוהדים בלשון המעטה – שנמחקו אתמול (שני). בנוסף לכך, לאחר הסרת הטוקבקים באתר TheMarker, נחסמה גם האפשרות של כתיבת טוקבקים נוספים לכתבה.

לפי גורם המעורה בפרטים, ניתן לייחס את מחיקת כל הטוקבקים וחסימת הכתבה מכתיבת טוקבקים נוספים – הליך חריג בעיתונות המקוונת - לכוחה של החברה כשחקן מרכזי בשוק ההון ולעובדה שהיא נחשבת למפרסם כבד בעיתונות הכלכלית. מנגד, לפי גורם ב-TheMarker, המחיקה והחסימה נובעת מכך שנכתבו טוקבקים משמיצים רבים שהגיעו מאותו מקור.

בכתבה של שלי אפלברג נכתב כי "מגישי התביעה - ארתור יבורסקי וניר אלינה - טוענים כי החברה ביצעה גבייה אסורה של עמלות ודיווידנדים שלא כדין מלקוחותיה, והטעתה אותם לחשוב כי היא חברת ברוקראג' רגילה, כאשר בפועל פעלה החברה תוך ניגוד אינטרסים מובנה - כאשר היא הצד השני לכל עסקה. לטענתם, המצב הוביל לכך שהפסדי הלקוחות עברו ישירות כרווח לחברה ללא ידיעת הלקוחות".

מ-TheMarker נמסר בתגובה: "אנחנו מוחקים/מונעים פרסום טוקבקים במצבים מסוימים בהם מנסים לנצל לרעה את האפשרות לטקבק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully