וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילנית סימן טוב-הירש מצטרפת לקשת

15.7.2016 / 9:15

סימן טוב-הירש תהיה מנהלת תוכניות ורכש תוכן של הזכיינית, כך נודע לוואלה ברנז'ה. בשנתיים האחרונות שימשה סימן טוב-הירש כסמנכ"ל השיווק והפצה בינלאומית של "גיל הפקות"

אילנית סימן טוב. ברני ארדוב
אילנית סימן טוב-הירש/ברני ארדוב

אילנית סימן טוב-הירש מצטרפת לקשת כמנהלת תוכניות ורכש תוכן של הזכיינית, כך נודע לוואלה ברנז'ה. סימן טוב-הירש תלווה תכניות שונות של קשת מול חברות ההפקה ותהיה אחראית על רכש פורמטים חדשים מהעולם. היא מצטרפת למחלקה בניהולו של סמנכ"ל התכניות, חיליק שריר.

בשנתיים האחרונות שימשה סימן טוב-הירש כסמנכ"ל השיווק והפצה בינלאומית של "גיל הפקות" והייתה שותפה להקמת "גיל פורמטס", חברה אחות של חברת ההפקה, הפועלת בשוק הבינלאומי. בין 2006-2015 שימשה כמנהלת מחלקת פיתוח התכניות בערוץ 10 וניהלה את תהליכי הפיתוח של "בייבי בום", "היפה והחנון", "לעוף על המיליון", "זוג מנצח","טריני וסוזנה", "מעושרות", "הרווק", "לרדת בגדול", "קרב סכינים" "הדוגמניות" ועוד. בנוסף לכך, היא הייתה אחראית על רכש הפורמטים בערוץ 10.

לפני לערוץ 10, סימן טוב-הירש הייתה עורכת הראשית של ערוץ "YES Y" במשך 6 שנים - והייתה בין מקימיו. היא הייתה העורכת הראשית של תוכנית הריאליטי בישראל "פרויקט Y". את ראשית דרכה החלה בגל"צ ולאחר מכן כעורכת ב"ידיעות אחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully