וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שורת ההכנסות: אסתי פרז מצטרפת לתאגיד, ויש גם סמנכ"לית שיווק

17.7.2016 / 11:31

נמשכים המינויים בתאגיד השידור: עירית שרמן-צמח מונתה לסמנכ"לית שיווק ומכירות - כך נודע לוואלה ברנז'ה. מ-2011 שרמן-צמח משמשת כסמנכ"לית רכש טלוויזיה במדיה קום של אדלר חומסקי. גם מגישת יומן הצהריים "בחצי היום" אסתי פרז מצטרפת לתאגיד

אסתי פרז. מאיה הד,
ממשיכה לתאגיד. אסתי פרז/מאיה הד

נמשכים המינויים לתאגיד השידור: עירית שרמן-צמח מונתה לסמנכ"לית שיווק ומכירות - כך נודע לוואלה ברנז'ה. מ-2011 שרמן-צמח משמשת כסמנכ"לית רכש טלוויזיה במדיה קום, של משרד הפרסום אדלר חומסקי. במסגרת תפקידה, ניהלה את המערך השוטף של רכש הטלוויזיה מול ספקי הטלוויזיה השונים.

בין השנים 2003–2009, שימשה שרמן-צמח כראש צוות ומנהלת לקוחות בחברת המדיה זניט מדיה, משרד פרסום באומן בר ריבנאי. במסגרת תפקידה, הייתה אחראית לתכנון אסטרטגי, קניית מדיה וטיפול שוטף בלקוחות המשרד. לפני כן הייתה מנהלת מדיה במשרד הפרסום רגב קויצקי ובמשרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין.

שרמן-צמח היא בעלת תואר ראשון מבית הספר למנהל עסקים של המכללה למנהל, ותואר שני בתקשורת פוליטית מאוניברסיטת תל אביב. שרמן-צמח מחזיקה גם בתעודת הוראה בתקשורת.

גם מגישת יומן הצהריים "בחצי היום" אסתי פרז מצטרפת לתאגיד לאחר 22 שנים ברשת ב' בהן שימשה ככתבת עורכת ומגישה. את דרכה העיתונאית החלה פרז במקומון "צפון 1" בעכו ואחר כך בעיתון המקומי "ירושלים" שבירושלים. בהמשך דרכה עברה ל"חדשות" ושימשה ככתבת המשטרה והפלילים של העיתון בירושלים עד יום סגירתו בסוף שנת 1993, אז הצטרפה לרשת ב'. בשנת 2015 זכתה תכניתה "בחצי היום" בפרס תכנית האקטואליה הטובה ביותר.

אסתי פרז: "בהתרגשות של התחלה, מהולה בעצב של סוף מצטרפת לתאגיד. מודה, שבבטן תחושה מוזרה. רשת ב' היתה לי לבית זה 22 שנה ומצפה שיתאפשר לי להמשיך להרגיש בבית ולעשות עיתונות ללא פשרות. מקווה שהתאגיד יעשה הכל לצרף לשורותיו את חברי, הכוחות המצויינים, של רשת ב'"

מנהל רשת ב', עומר בן רובי: "אסתי היא מהקולות הכי מזוהים בשידור הציבורי בישראל. אני שמח מאוד שהיא מצטרפת לתאגיד, ותמשיך להגיש יומני חדשות ותכניות גם ברשת ב' החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully