וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונות צופים על העירום ב"אמזונס"; ברשות "שוקלים צעדים" נגד קשת

17.7.2016 / 14:27

הרשות השנייה קיבלה תלונות מצופים על העירום של חברי השבטים המוצג בריאליטי החדש של קשת, כך נודע לוואלה ברנז'ה. ברשות הבהירו כי ימשיכו לעקוב אחר התכנים ויחדדו בפני הזכיינית כי אסור לה לשדר עירום בפרט בתקופת החופש הגדול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תלונות צופים. מתוך "המשימה: אמזונס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרשות השנייה קיבלה תלונות מצופים על העירום של חברי השבטים המוצג ב"המשימה: אמזונס", כך נודע לוואלה ברנז'ה. ברשות הבהירו כי ימשיכו לעקוב אחר התכנים ויחדדו בפני קשת כי אסור לה לשדר עירום שבטי או מיני בפרט בתקופת החופש הגדול, כאשר ילדים רבים ערים עד מאוחר וצופים בטלוויזיה. עוד הבהירו ברשות השנייה כי הם שוקלים את צעדיהם בהמשך.

בנציבות תלונות הציבור של הרשות הייתה התלבטות בנושא העירום שמוצג ב"המשימה: אמזונס", מכיוון שלטענתם במקרה של הריאליטי החדש של קשת העירום לא מוצג כמשהו מיני אלא כמשהו תרבותי של השבט. גורם ברשות הסביר כי הם מתייחסים לעירום של חברי השבט כמו לעירום שמוצג בערוץ נשיונל ג'אוגרפיק. אבל, הדגיש כי צריך לטשטש את העירום, במיוחד בשידור החוזר אחה"צ.

יש לציין כי בקשת טשטשו את העירום בשוטים הקרובים, אך לא ברחוקים - כדי לשמור על האותנטיות של השבטים באמזונס. זאת לאחר שברשות הבהירו בפני הזכיינית, טרם השידור, כי עליה" לפעול בשיקול דעת עם העירום ב'המשימה: אמזונס'".

בקשת בחרו שלא להגיב לדברים. מהרשות השנייה נמסר בתגובה כי לאור התלונות שהתקבלו, הנושא נמצא בבדיקה. ברשות ציינו כי "בטרם עליית התכנית לאוויר הועברו לזכיינית הנחיות ברורות בנושא וכי הם מצפים מהזכיינית לנהוג באחריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully