וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העובד ה-200 שחתם בתאגיד: יואב קרקובסקי

17.7.2016 / 16:58

לוואלה ברנז'ה נודע כי קרקובסקי ישמש כתב מדיני ופרשן בכיר בדסק המדיני-פוליטי של התאגיד וכעורך ומגיש של משדרי חדשות ברדיו. מתוך 200 עובדים שחתמו בתאגיד, 93 עובדים מגיעים מרשות השידור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יואב קרקובסקי חתם היום (ראשון) על הצטרפותו לתאגיד השידור החדש, כך נודע לוואלה ברנז'ה. הוא ישמש ככתב מדיני ופרשן בכיר בדסק המדיני-פוליטי של התאגיד וכעורך ומגיש של משדרי חדשות ברדיו. קרקובסקי הוא העובד ה-200 שחתם בתאגיד - כאשר מתוכם, 93 עובדים מגיעים מרשות השידור.

קרקובסקי הוא הכתב הפוליטי של רשת ב', ומשמש גם כעורך יומנים ומגיש את התוכניות "כל היום" ו"המזנון" ברשת ב'. במקביל, קרקובסקי גם עובד בערוץ הכנסת כפרשן פוליטי.

קרקובסקי מסר: "אחרי 19 שנה ברשות השידור, מרביתם ככתב הפוליטי של רשת ב' אני שמח להצטרף היום לתאגיד. רשת ב' הייתה ותהיה מותג מצליח שזוכה מדי יום לאמון הציבור, ואני משוכנע כי תהיה כזו גם בתאגיד. אני שמח להרחיב את תחום עיסוקי כעיתונאי ולהתחיל את הפרק החדש ככתב והפרשן המדיני בתאגיד בשלוש הפלטפורמות: רדיו, טלוויזיה ודיגיטל".

"גם אני מחכה לחבריי, עיתונאים מעולים מרשות השידור שיגיעו לתאגיד ויחד עם כוחות חדשים מבחוץ נצא לדרך. אין לי ספק שהתאגיד יהיה במה לשידור ציבורי במיטבו ויהיה גורם משמעותי בשוק התקשורת בישראל".

היום פורסם כי העיתונאית אסתי פרז, מגישת יומן הצהריים "בחצי היום", מצטרפת לתאגיד. בנוסף, עירית שרמן-צמח תשמש כסמנכ"לית שיווק ומכירות בתאגיד.

בתאגיד אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully