וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר טרצ'יצקי ניצח בבחירות לארגון העיתונאים

20.7.2016 / 10:50

טרצ'יצקי ימשיך לכהן כיו"ר ארגון העיתונאים לאחר שקיבל 357 קולות והמתמודד השני חיים הר-זהב קיבל 169 קולות. טרצ'יצקי: "יש המון אתגרים, כשהמיידי שבהם הוא הבטחת עצמאותו וחוסנו של השידור הציבורי"

יאיר טרצ'יצקי. באדיבות המצולמים
ממשיך בתפקיד. יאיר טרצ'יצקי/באדיבות המצולמים

יאיר טרצ'יצקי ימשיך לכהן כיו"ר ארגון העיתונאים: לאחר ספירת הקולות, הודיעה היום (רביעי) ועדת הבחירות של ארגון העיתונאים על בחירתו של טרצ'יצקי לראשות הארגון. טרצ'יצקי קיבל 357 קולות, והמתמודד השני חיים הר-זהב קיבל 169 קולות. הבחירות נערכו אתמול וההצבעה הדיגיטלית הסתיימה בחצות.

כ-68% מבעלי זכות ההצבעה הצביעו לוועידת הארגון ולתפקיד יו"ר הארגון. מתוך 100 מקומות בוועידה, יובטח ייצוג לפחות ל-30 צירים מכל מגדר (גברים ונשים), וכן לשלושה עיתונאים עצמאיים, מועמד אחד מצפון הארץ ואחד מהדרום, מועמד אחד מכלי תקשורת ערבי, אחד מכלי תקשורת דתי לאומי ואחד מכלי תקשורת חרדי.

טרצ'יצקי מסר: "אני שמח שהעיתונאים בישראל נתנו בי את אמונם ובחרו בי להוביל את הארגון בארבע השנים הקרובות, ואני מתחייב לשרת אותם ואת האינטרס הציבורי בנחישות ובאחריות. ביחד עם הוועידה המצוינת שנבחרה ועם המזכירות שתיבחר בקרוב. יש לנו המון אתגרים שרק הולכים ומתרבים, כשהמיידי שבהם הוא הבטחת עצמאותו וחוסנו של השידור הציבורי".

הר-זהב מסר: "הפסדתי למועמד שאמרתי שאין לי מילה רעה אחת לומר על המחויבות המוחלטת שלו לעשות טוב לעיתונות בישראל. אני גאה בכך שהעליתי את נושא שוויון השכר בין נשים וגברים והפכתי אותו לסוגייה מרכזית על סדר היום. מקווה שהארגון יעסוק בכך באופן אינטנסיבי ב-4 השנים בקרובות. גם שמח שהעליתי את נושא תנאי הפרילנסרים ומקווה שהארגון יעסוק בו ללא הרף. נעמוד מאחורי יאיר ונאחל לו לעשות טוב - הצלחתו היא הצלחתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully