וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מר טלוויזיה לא הורשה לעלות להר הבית

20.7.2016 / 15:35

לוואלה ברנז'ה נודע כי במסגרת צילומים לסרט דוקו על ירושלים שישודר ברשת, חיים יבין ניסה לעלות להר הבית – אך לא קיבל אישור מהמשטרה. יבין: "סערה בכוס מים. בסך הכל לא היו מספיק אישורים"

חיים יבין הר הבית. נתנאל מגורי, מערכת וואלה! NEWS
"אמרתי תודה - והלכנו". חיים יבין בהר הבית/מערכת וואלה! NEWS, נתנאל מגורי

בזמן שהליך סגירת רשות השידור מצוי בטלטלה בימים האחרונים, ולא ברור האם התאגיד החדש ישדר מירושלים - מי שדווקא מסתובב בירושלים בתקופה האחרונה הוא איש הרשות לשעבר - חיים יבין. לוואלה ברנז'ה נודע כי מר טלוויזיה מצלם סרט תיעודי על עיר הבירה ואתמול (שלישי) במסגרת הצילומים יבין ניסה לעלות להר הבית, אך לא קיבל אישור מהמשטרה.

יש לציין כי אזרחים יכולים לעלות להר הבית ללא אישור מיוחד, אבל אנשי תקשורת נדרשים לתאם את העלייה. גורם המעורה בפרטים הסביר כי לצוות הצילום היה אישור, אך התאריך לא היה מעודכן ולכן לא נתנו להם לעלות להר הבית. בימים הקרובים, לאחר שהנושא יוסדר, הצוות צפוי לחזור להר הבית ולהמשיך בצילומים. את הסרט מפיקה שולי שפיגל והוא מיועד לשידור ברשת.

יבין אמר לוואלה ברנז'ה כי "מדובר בסערה בכוס מים. בסך הכל לא היו מספיק אישורים או שהם לא היו מספיק טובים. אמרתי תודה - והלכנו".

ממשטרת ירושלים נמסר: "כל בקשה של תקשורת לערוך צילומים בהר הבית מחייבת תיאום מראש מול דוברות המחוז וכן קבלת אישורים מדרגי הפיקוד".

ארגון "חוזרים להר" מסרו: "ממשלת ישראל מצהירה ללא הרף על שימור הסטטוס קוו בהר הבית כשהמציאות בשטח מוכיחה את ההפך המוחלט ואת הרעת התנאים כלפי יהודים בהר הבית- אלימות המשטרה והוואקף, הרחקת יהודים בלי צו ומעצרים בעוון מלמולים. איסור הכנסת הכתבים להר הבית מהווה פחדנות ובריחה מהמציאות של ממשלת נתניהו שממשיכה להיכנע פעם אחר פעם לטרור הערבי, להתעלל ביהודים- דתיים וחילונים, ימנים וגם שמאלנים, אזרחים וכתבים. אנו קוראים לנתניהו להתעשת ולהפסיק להתחבא מאחורי סיסמאות של שימור הסטטוס קוו שלא קיים בהר הבית, ולהחיל ריבונות יהודית מלאה על הר הבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully