וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנת יומולדת: מני אבירם ימונה למנכ"ל "קסטינה תקשורת"

24.7.2016 / 10:17

מנהל התכניות של חברת ההפקות "קסטינה תקשורת", ימונה למנכ"ל החברה - כך נודע לוואלה ברנז'ה. הבעלים, אמנון רבי, ימשיך למלא את תפקיד יו"ר "קסטינה"

מני אבירם. אלעד מלכה, מערכת וואלה! NEWS
מטפס. אבירם/מערכת וואלה! NEWS, אלעד מלכה

מני אבירם, מנהל התכניות של חברת ההפקות "קסטינה תקשורת", ימונה למנכ"ל החברה - כך נודע לוואלה ברנז'ה. הבעלים, אמנון רבי, ימשיך למלא את תפקיד יו"ר החברה.

מני אבירם הצטרף ל"קסטינה תקשורת" לפני כשמונה שנים. הוא היה אחראי על שורה ארוכה של תכניות ביניהן "אנשים" (קשת), "אומרים שהיה פה" עם יהונתן גפן (חינוכית), סדרת הדרמה "פאודה" (קו-פרודוקציה עם חברת "טנדר הפקות" ל-yes), "חייו מלאי שיר" (סרטו של אורי משגב לערוץ 8), "אמא ואבא, יש לי משהו לספר לכם" (סרטו של אסי עזר לקשת) ועוד.

בימים אלה מפיקה "קסטינה תקשורת", בין השאר, את מהדורת הקיץ של "אנשים", את תכנית האירוח "סיבה למסיבה 2016" עם רבקה מיכאלי, תכנית דוקו חדשה עם יהונתן גפן על תולדות ההומור הישראלי, וסרט של אסי עזר על קהילת הלהט"ב ויחסיה המורכבים עם הדת.

לפני שהצטרף ל"קסטינה" היה אבירם העורך הראשי של המגזין "רייטינג", סגן עורך עיתון "העיר" ועורך המגזין "די.ג'יי העיר". הוא בעל בלוג הרוקנרול "קורדרוי". את מקומו של אבירם כמנהל התכניות ממלא שניר בידרמן, לשעבר עורך "אנשים" ועורך "היום שהיה" עם גיא זהר בערוץ 10.

אמנון רבי מסר: "מני אבירם הוא לא רק איש תקשורת מצוין, אלא גם בן אדם מצוין. 16 שנים אחרי שהתחלנו לעבוד יחד ב'העיר', הבחירה במני הייתה טבעית ומתבקשת. אני מקווה ומאמין שהוא יצעיד את 'קסטינה' לפסגות חדשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully