וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעל הרדאר: ערד ניר הוא העיתונאי הכי מדובר בשבוע האחרון ברשת

וואלה ברנז'ה

24.7.2016 / 11:37

שלושה עיתונאים מחדשות 2 מככבים בראש - כך עולה ממדד חדש של וואלה ברנז'ה בשיתוף אפליקציית MAKAM REALTIME, שמדרג את עיתונאי ישראל לפי כמות האזכורים שלהם ברשת, ובודק את הסנטימנט שחש כלפיהם הציבור. והיכן ממוקמת נגה ניר נאמן?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבש את המקום הראשון. ערד ניר/מערכת וואלה!, צילום מסך
סנטימנט השיחות על ניר לא מחמיא לו במיוחד: 45% מהשיח הוא שלילי, 52% ניטרלי ורק 3% חיובי. הגולשים מייחסים לניר שמאלנות יתר וכועסים על אופן הסיקור שלו את העולם הערבי

ערד ניר, עורך חדשות החוץ של חדשות ערוץ 2, הוא העיתונאי הכי מדובר בשבוע האחרון ברשת. כך עולה ממדד חדש של וואלה ברנז'ה בשיתוף אפליקציית MAKAM REALTIME, שמדרג את עיתונאי ישראל לפי כמות האזכורים שלהם באתרי האינטרנט, בטוקבקים וברשתות החברתיות. המדד יתפרסם כאן מדי יום ראשון ויסקר את השיח בשבוע האחרון בקרב הגולשים על עיתונאים בכלי התקשורת השונים: בעיתונות הכתובה, בטלוויזיה, ברדיו ובאתרי האינטרנט השונים.

השבוע כאמור כבש ניר את המקום הראשון עם 266 אזכורים ברשת. הוא כיכב בימים האחרונים על המסך על רקע ריבוי החדשות מרחבי העולם, החל מהמהפכה בטורקיה ואירוע הטרור בניס ועד אירוע הירי במינכן בליל שבת האחרון.

סנטימנט השיחות על ניר לא מחמיא לו במיוחד: 45% מהשיח הוא שלילי, 52% ניטרלי ורק 3% חיובי. הגולשים מייחסים לניר שמאלנות יתר וכועסים על אופן הסיקור שלו את העולם הערבי. "ממליץ לערד ניר (להתמנות) כמנכ''ל טלוויזיית טורקיה – הבן אדם שמר אמונים לארדואן לאורך כל הדרך", כתב גולש באתר רוטר על הראיון שערך ניר עם יועצו הקרוב של ארדואן. גולש אחר צייץ בטוויטר: "מנסה להבין אם יש קשר משפחתי בין ערד ניר לחנין זועבי". עוד עסקו הגולשים בדיווח המוטעה של ניר, שציטט מחשבון טוויטר מזויף של דונלד טראמפ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אהוד יערי זכה ליחס טוב יותר מהגולשים

למקום השני בדירוג, בהפרש קטן, הגיע אהוד יערי, פרשן חדשות 2 לענייני ערבים. יערי זכה לשיח רב סביבו מאותן הסיבות של ניר – הופעתיו התכופות על המסך סביב ההפיכה בטורקיה ופיגועי הטרור בצרפת ובגרמניה. אלא שיערי זכה ליחס טוב יותר מהגולשים, עם 26% אחוז שיח חיובי, 61% ניטראלי ורק 13% שיח שלילי נגדו. יערי נהנה מאמינות גבוהה, כאשר עיקר השיח הניטראלי סביבו מתרכז בגולשים שמצטטים דיווחים שלו ברשתות החברתיות. רבים חלקו לו שבחים על סיקור המהפכה הטורקיה ועל ההערכות המוקדמות שפרסם (שהתבררו כנכונות) כי המהלך לא יצלח. עיקר השיח השלילי נגדו התייחס לשבחים שחלק לשירתו של מוחמד דרוויש על מסך חדשות 2, על רקע פרשת ליברמן-גל"צ.

עוד בדירוג השבוע (מקום רביעי): נגה ניר נאמן מחדשות 10, שכיכבה ברשתות החברתיות על רקע מינויה למגישה מחליפה של המהדורה המרכזית. לגולשים אין כמעט מילה רעה להגיד על ניר נאמן: 39% מהשיח עליה היה חיובי, 58% ניטראלי (בעיקר אזכור של עצם המינוי) ורק 3% שלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully