וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירי מרצ זועמים: "הסתה והומופוביה בערוץ 7"

24.7.2016 / 12:25

בתגובה לקריקטורה באתר ערוץ 7 - שהשוותה בין הומאים לאנסים – צעירי מרצ דורשים: "למנוע מערוץ 7 להמשיך ולהפיץ שנאה, הסתה וליבוי הומופוביה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"יש לתת את הדעת באופן הברור ביותר". הקריקטורה של ערוץ 7/מערכת וואלה!, צילום מסך

צעירי מרצ הגיבו בזעם לפרסום הקריקטורה באתר ערוץ 7 - שהשוותה בין הומאים לאנסים: "זוהי חצייה של כל גבולות הנורמה בצורה של הסתה מזעזעת וחמורה של גוף תקשורת בישראל שמוביל דעת קהל", כך אומרים אלעד וולף ובר גיסין, יו"ר צעירי מרצ. עוד הם אומרים כי "על החרפה וההסתה הזו יש לתת את הדעת באופן הברור ביותר והנחרץ ביותר. כשגופי תקשורת מפיצים שנאה שכזאת אין מה להתפלא מכמות האיומים הבלתי נסבלת על הקהילה הגאה. לצערנו, במדינה בה אין שר תקשורת אמיתי, קשה גם למצוא כתובת אמיתית לאירועים שכאלה".

במכתב ששלחו צעירי מרצ למשרד התקשורת ביום חמישי האחרון, הם כתבו כי "נדהמנו לגלות שבערוץ 7 החליטו לפרסם קריקטורה משפילה ופוגענית בו הושוו חברי הקהילה הלהט"בקית בישראל לאנס המורשע, משה קצב". לטענתם, עצם ההשוואה מחזקת ומאדירה את הקולות הבוטים והמסוכנים אשר מטילים צל כבד על החברה הישראלית והופכים את הקהילה הלהט"בקית בישראל לנרדפת ופגיעה וזאת רק בשל נטייתם המינית.

במכתב הם מציינים כי "רק בשנה שעברה ראינו כיצד ההסתה הפכה לרצח, רק עכשיו ראינו כמה ניסיונות היו לפגוע באופן פיזי בקהילה הגאה במהלך השבוע החולף. איורים בסגנון זה מהווים לא פחות מאשר שיתוף פעולה ועידוד הרצח הבא". לסיכום כתבו כי "אנו מבקשים מכם להתערב בהקדם במטרה למנוע ממקרים שכאלה לחזור על עצמם ולמנוע מערוץ 7 להמשיך ולהפיץ שנאה, הסתה וליבוי הומופוביה".

ממשרד התקשורת נמסר: "איננו אחראים על תכנים באתרי האינטרנט".

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 7
  • מרצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully