וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את נתי יעקובי

וואלה ברנז'ה

28.7.2016 / 11:02

הוא פתח לעצמו את הדלת והתקדם במעלה המדרגות עד שהפך למנכ"ל חברת יפעת בקרת פרסום. אולי זו הסיבה שלארוחת צהריים הוא אוכל שווארמה בפיתה

נתי יעקובי. ראובן קסטרו
נתי יעקובי/ראובן קסטרו

(צילום: ראובן קסטרו)

מה בעצם אני עושה: אני מנכ"ל של יפעת בקרת פרסום - חברת מידע אשר מספקת שירותים לענף הפרסום. במסגרת תפקידי אני מנהל דאטה בייס עצום של כל הפרסומת המופיעות באמצעי המדיה השונים, שמאפשר ללקוחותינו לוודא שהפרסומות ששילמו עבורם כסף אכן הופיעו, לעקוב אחרי פעילות המתחרים, להכין פרזנטציות עם סטטיסטיקות וקריאטיב אודות התחומים שהם פעילים בהם ובאופן כללי ליהנות מידע ומתובנות.

השכלה: תקשורת תמיד עניינה אותי, והתואר הראשון שלי היה בקולנוע וטלוויזיה באונ' ת"א. כשהתחלתי לעבוד ביפעת בקרת פרסום, מצאתי לנכון להרחיב את הידע שלי בכלכלה, חשבונאות, שיווק וכו', ועשיתי תואר שני במנהל עסקים (MBA) באונ' בן גוריון. לפני כ-4 שנים הוסמכתי בקורס מאמנים בגומא, וכיום אני משלב לצד עבודתי ביפעת גם אימון אישי ועיסקי בשעות הערב לבעלי עסקים קטנים.

תפקידים קודמים: אני תמיד אומר שרוב חיי הבוגרים אני ביפעת, אבל אם לחזור הרבה שנים אחורה, לימדתי קולנוע וטלביזיה בבית ספר יסודי, ואף הייתי מנהל מכירות בחברת חקירות.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: פתחתי לעצמי. התקבלתי ליפעת בקרת פרסום בתפקיד שיווקי, ולאחר מכן קודמתי למנכ"ל.

איפה אתה בעוד חמש שנים: מנהל פעילות שרובה תתרכז בהענקת כלים חדשניים ויחודיים, הכוללם ידע ותובנות, למפרסמים ומשרדי פרסום המפרסמים בתחום הדיגיטל.

מה אוכל לצהריים: ישראלי לכל דבר. זה יכול להיות פילה דג עם תוספת של תרד, אוכל אסיאתי, סלט בריאות, טל בייגלס וגם שווארמה בפיתה הולך.

פרגן למתחרים: הפרגון שלי הוא לחברת כמו KANTAR NIELSEN ו-EBIQUITY שהפכו לשחקניות בינלאומיות בתחום המידע, הידע והתובנות האסטרטגיות. זה הישג פנטסטי שאני חושב שעם השנים גם קבוצת יפעת יכולה להגיע אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully