וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

28.7.2016 / 12:02

חילופי תפקידים בערוץ הילדים • תזוזות ברדיו "גלי ישראל" • ועוד מיני תופינים לשבת המלכה • וואלה ברנז'ה שבה אחרי הפסקה של מספר שבועות עם תת המדור המוקלק

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

חילופי תפקידים בערוץ הילדים: טל מרום, המפיקה הראשית בחמש וחצי השנים האחרונות ביקשה לסיים את תפקידה. את מרום יחליף אבי גוהר שמשמש כמפיק למעלה מעשור ובשנים האחרונות הפיק את "סופשלי", טקסי נבחרי הילדים של ערוץ הילדים ותוכנית הראיונות של קרן פלס בערוץ 24. מרום הפיקה את גאליס, אלישע, מריו, הבנים והבנות והצלצול האמיתי.

מרום מסרה: "אחרי שנים שהייתי חלק ממשפחת ערוץ הילדים החמה והמקצועית, אני בוחרת לצאת לדרך חדשה, נרגשת ממה שטומן בחובו העתיד ומודה לכל חברי בערוץ על שנים של שותפות ועשייה של יצירה ישראלית איכותית לילדים".

תזוזות ברדיו "גלי ישראל": יערה זרד היא העורכת והמפיקה הרשמית של התוכנית החדשה של נועם פתחי ויותם זמרי, שמשודרת ברדיו "גלי ישראל" ו"רדיו דרום". בנוסף לכך, ענהאל שמואלי, כוכבת "המירוץ למיליון", תצטרף ל"גלי ישראל" ותסקר את עולם התקשורת והבידור בתוכנית הערב של יוסי בן עטר.

אייל ברילנט מונה למנכ"ל הסטארט-אפ OMGwhen, פלטפורמה אינטרנטית המרכזת מגוון אירועי תרבות ופנאי מרחבי העולם. לפני כן, ברילנט היה מנכ"ל אתר "עכבר העיר", מנכ"ל אתר האינטרנט "חוגל" ומנכ"ל Intermil Communication.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully