וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם בן כספית בדרך לתאגיד?

28.7.2016 / 12:13

מספר ימים לפני שהחלה סאגת דחיית מועד פתיחת התאגיד התקיימה פגישה בין המנכ"ל אלדד קובלנץ לעיתונאי בן כספית. האם נסללת דרכו החדשה של הפרשן המדיני של "מעריב", אחרי פרישתו מ"שישי עם אילה חסון"? שני הצדדים מכחישים

בן כספית. ראובן קסטרו
בן כספית/ראובן קסטרו

האם אחרי שפרש מ"שישי" פרשן מעריב בן כספית בדרך לתאגיד השידור הישראלי? לפני כשבועיים, כאשר סאגת דחיית מועד העלייה לשידור של התאגיד עדיין לא החלה ובארגון הנבנה התמקדו בגיוסי טאלנטים, התקיימה פגישה בין המנכ"ל אלדד קובלנץ לעיתונאי בן כספית. השניים נפגשו במסעדת ביצרון שבתל אביב ושוחחו במשך מספר שעות. גם בתאגיד וגם כספית מכחישים כי בפגישה ביניהם דובר על הצטרפותו של הפרשן המדיני של מעריב לתאגיד – וכי אופציה כזו לא נשקלה באף שלב. לטענת שני הצדדים, הם שוחחו בפגישה על תוכניתו של כספית בטלוויזיה החינוכית "עושים סדר".

בתחילת החודש פורסם בוואלה ברנז'ה כי כספית יפסיק לשמש כפרשן קבוע ב"שישי עם אילה חסון" בחדשות 10. זאת מכיוון שביקש להפחית בצורה משמעותית את השתתפותו במהדורת החדשות בערוץ. כספית ימשיך לשמש כפרשן בפאנל, לסירוגין.

התאגיד מצידו גייס בתקופה האחרונה עיתונאים כמו שאול אמסטרדמסקי מ"כלכליסט", יאיר שרקי מחדשות 2. מרשות השידור התאגיד גייס בין היתר את הכתב הפוליטי של רשת ב' יואב קרקובסקי ואת הכתב לענייני פלסטינים של רשת ב' גל ברגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully