וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעל הרדאר: צביקה יחזקאלי הוא העיתונאי הכי מדובר בשבוע האחרון ברשת

וואלה ברנז'ה

31.7.2016 / 10:08

יחזקאלי הגיע השבוע למקום הראשון בזכות הסדרה שלו "דעאש – הדור הבא" - כך עולה ממדד חדש של וואלה ברנז'ה בשיתוף אפליקציית MAKAM REALTIME, המדרג את עיתונאי ישראל ברשת, ובודק את הסנטימנט כלפיהם. וגם, רגשות מעורבים כלפי עמית סגל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיח ער. צביקה יחזקאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך
רוב הגולשים (80%) היו ניטראלים כלפי יחזקאלי ופשוט שוחחו על הסדרה או המליצו לחברים לצפות בה. 15% מהשיח היה חיובי כלפי יחזקאלי, ו-5% שלילי

הכתב והפרשן לענייני ערבים צביקה יחזקאלי (ערוץ 10) הוא העיתונאי המדובר של השבוע האחרון ברשת. כך עולה ממדד חדש של וואלה ברנז'ה בשיתוף אפליקציית MAKAM REALTIME, שמדרג את עיתונאי ישראל לפי כמות האזכורים שלהם באתרי האינטרנט, בטוקבקים וברשתות החברתיות. המדד יתפרסם כאן מדי יום ראשון ויסקר את השיח בשבוע האחרון בקרב הגולשים על עיתונאים בכלי התקשורת השונים: בעיתונות הכתובה, בטלוויזיה, ברדיו ובאתרי האינטרנט השונים.

יחזקאלי הגיע השבוע למקום הראשון במדד בעיקר בזכות הסדרה החדשה שלו, "דעאש – הדור הבא", שזכתה לשיח ער ברשתות החברתיות. רוב הגולשים (80%) היו ניטראלים כלפי יחזקאלי ופשוט שוחחו על הסדרה או המליצו לחברים לצפות בה. 15% מהשיח היה חיובי כלפי יחזקאלי, ו-5% שלילי.

במקום הרביעי בדירוג מככב עמית סגל, שהלהיב השבוע את הרשת כשעלה ללייב צ'ט בפייסבוק ושוחח אם עוקביו על שלל נושאים פוליטיים ואישיים (הסרטון זכה עד כה ל-48,000 צפיות). הגולשים התרגשו במיוחד מהערכה שהשמיע סגל במהלך הצ'ט, לפי פרשת דרעי הנוכחית תסתיים בלא כלום. דברים נוספים שאמר סגל בצ'ט והפכו לשיחה ברשת הם הערכתו כי "אף מצביע חילוני לא יצביע ליהדות התורה" (שיח בעיקר בפורומים החרדיים) ודעה שהשמיע לפיה "המזל של נתניהו הוא שהשמאלנים כל כך נגדו, אם יהיו בעדו זה יהווה סכנה לשלטונו". סנטימנט: 58% ניטראלי, 21% חיובי ו-21% שלילי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שתי נציגות לקול ישראל

במקום השביעי ממוקמת קרן נויבך (רשת ב'), שזכתה לאזכורים רבים על רקע סיפור שפרסמה בתוכניתה "סדר יום" על התעללות אלימה במאושפזת במתקן הפסיכיאטרי "שער מנשה". מיד אחריה במקום השמיני נמצאת חברתה לקול ישראל כרמלה מנשה, שהרגיזה השבוע את הגולשים כשהתארחה ב"פגוש את העיתונות" ודיברה בגנותו של החייל היורה אלאור אזריה. במקביל דווח על הצטרפותה לתאגיד השידור החדש, ידיעה שזכתה גם היא לשיח ער סביב מנשה.

סוגרת את הרשימה נגה ניר נאמן (ערוץ 10), שמלבד הופעתה הראשונה כמגישה במהדורה המרכזית בערוץ – כיכבה גם רבות על המסך במסגרת סיקור פרשת הקורנפלס של יוניליוור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully