וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מר טלוויזיה תוקף: "רשות השידור לא נבנתה כסניף של הליכוד"

1.8.2016 / 12:24

איש רשות השידור לשעבר חיים יבין בראיון לאולפן וואלה!NEWS: "מירי רגב התלבשה על העניין. שום עיתונאי שמכבד עצמו לא יהיה חלק מהליכוד. צריך להתחיל מהתחלה ולבנות את רשות השידור בתור רשות השידור ובצורה מתוקנת"

צילום: מאצ'י הוף, עריכת וידאו: ניר חן, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: תום רוכלין.
"תמיד היו מינויים פוליטיים והכוונה היתה לבנות משהו חדש ורענן מכל זה. ואנחנו מקבלים את אותה גברת עם אותה אדרת? לא יקום ולא יהיה. גם ראש הממשלה נגד זה"

"רשות השידור לא נבנתה כסניף של הליכוד אלא כרשות ממלכתית. אנשים רבים נלחמו על זכותינו לשדר. מירי רגב התלבשה על העניין, ואומרת אנחנו מינינו אתכם כדי שתהיו סניף הליכוד - זה לא יקרה. שום עיתונאי שמכבד עצמו לא יהיה חלק מהליכוד" - כך לדברי האיש המזוהה יותר מכל עם רשות השידור ומר טלוויזיה המגיש לשעבר חיים יבין בראיון לאולפן וואלה!NEWS.

יבין אמר כי "תמיד היו מינויים פוליטיים והכוונה היתה לבנות משהו חדש ורענן מכל זה. ואנחנו מקבלים את אותה גברת עם אותה אדרת? לא יקום ולא יהיה. גם ראש הממשלה נגד זה".

הוא הוסיף: "אני לא מאמין שהתאגיד יקום. ואני חושב נתניהו היה מתואם עם ביטן שהציע לבטל את התאגיד. הוא היה מתואם על דעתו של נתניהו. להערכתי לא יהיה תאגיד כי עבור נתניהו עולה שם הנזק על התועלת. גם אם יקום, מה שנקבל זה רשות שידור נאמבר 2. אותה גברת בשינוי אדרת".

לטענתו, "צריך מטאטא ברזל כדי לעשות רפורמה אדירה ברשות השידור. חלק מהעובדים צריכים ללכת הביתה, אבל עם פיצויים. צריך להתחיל מהתחלה ולבנות את רשות השידור בתור רשות השידור ובצורה מתוקנת. להתחיל מחדש. היו ימים יפים ברשות השידור ואנחנו שוכחים את הדברים הטובים שנעשו בערוץ 1. מדברים כל הזמן על שלילה, למה לא לדבר על החיוב?".

לסיכום אמר יבין, "אני מסכים עם ביטן כעיתונאי שרשות השידור יקרה לו. לגבי רשות השידור: עדיף לתקן מה שעובד מאשר משהו חדש. ברור שיש ריקבון ויש דברים שאולי צריך משטרה עבורם, אבל את הכל אפשר לתקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully