וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטעות בשער "ישראל היום": "הקוראים חושבים שגרב הוא דווקא ממין נקבה"

וואלה ברנז'ה

2.8.2016 / 10:45

(עדכון) העורכת הלשונית של העיתון: "כמה שניסיתי לשכנע שגרב הוא זכר נפלתי על אוזניים ערלות. התשובה שניתנה לי היא שהקוראים חושבים שגרב הוא דווקא ממין נקבה, ועל העיתון להקל על קוראיו". השער שהוקדש כולו נגד התאגיד הקפיץ לא מעט עיתונאים

יח"צ - חד פעמי

(עדכון: 15:35)

העורכת הלשונית של "ישראל היום" התייחסה לטעות הלשונית בשער - שבו נכתב "גרב משומשת" - ואמרה כי טרם ההורדה לדפוס היא ניסתה לשנות את הטעות אך ראשי העיתון החליטו להשאיר אותה בכוונה.

מורן אביב כתבה בעמוד הפייסבוק שלה כי "אני ערכתי את העמוד הזה, וכמה שניסיתי לשכנע שגרב הוא זכר נפלתי על אוזניים ערלות. התשובה שניתנה לי היא שהקוראים חושבים שגרב הוא דווקא ממין נקבה, ועל העיתון להקל על קוראיו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שער "ישראל היום" תחת הכותרת הראשית "עד "כאן", די לצביעות" ואחריו סיקור בן 8 עמודים התוקף את הטענות נגד ראש הממשלה נתניהו ומגבה אותו בסערה הקואלציונית סביב שידורי התאגיד הביאו היום גם עיתונאים לשעבר בעיתון למתוח ביקורת עזה על ההחלטה העריכתית.

רביב שכטר, ששימש במשך שנים כעורך הספורט ב"ישראל היום", כתב "סה"כ שער עדין ואלגנטי של ישראל היום. מעניין איך היה נראה אם עמוס רגב היה יודע כמה עובדים שלו (כולל כמה בכירים) ביקשו שאסדר להם ראיון בתאגיד". עובד אחר לשעבר בעיתון, יובל אביבי, כתב "לא אוהב לירוק לבארות ששתיתי מהן, אבל מאז שעזבתי את ישראל היום היו כמה ימים שבהם ממש שמחתי שאני לא שם ולא צריך לענות על השאלה "מה לעזאזל????".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
?מה לעזאזל????". שער "ישראל היום"/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם סגן עורך דה מרקר רותם שטרקמן התייחס לשער וכתב "לפני כמה ימים נשאל פה מה המקבילה הגברית לאשה שנמצאת במעגל הזנות. נראה לי שהבוקר יש לי תשובה: להיות עיתונאי(?) ב"ישראל היום".

ובגלצ החליטו לשפוך שמן למדורה וכתבו בציניות: "גם אנחנו קראנו הבוקר את ישראל היום - ותכל'ס, אנחנו מסכימים. התאגיד - תפסיקו לקחת לנו את מיטב בנינו ובנותינו".

מוקדם יותר, גם טל ואביעד התייחסו לשער העיתון ולעגו לו. האזינו לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully