וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוסט המפתיע של טיפנברון: "לליכוד יש לפחות תפיסת עולם, ראייה כוללת וחזון"

2.8.2016 / 21:47

עורך ynet לשעבר פרסם פוסט תמיכה במירי רגב ומפלגת הליכוד: "הדרמה שמתחוללת באחרונה סביב פועלה של רגב מקפלת בתוכה את כל הסיפור כולו: למה הליכוד בשלטון, ולמה השמאל לא ישוב לשלטון בעתיד הקרוב"

מסיבת השקה ynet. יח"צ, רפי דלויה
לאן צועדת החברה הישראלית? טיפנבורן/רפי דלויה, יח"צ

ערן טיפנברון, לשעבר עורך ynet וכיום בכיר בקבוצת RGE פרסם הערב פוסט תמיכה בשרת התרבות מירי רגב ובמפלגת הליכוד. הדבר מפתיע שכן טיפנברון שימש כעורך האתר מקבוצת ידיעות בתקופת הבחירות לפני כשנה וחצי, כאשר אז ynet הואשם בעריכה מגמתית בולטת כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

טיפנברון כותב כי "הדרמה שמתחוללת באחרונה סביב פועלה של השרה מירי רגב מקפלת בתוכה את כל הסיפור כולו: למה הליכוד בשלטון, ולמה השמאל לא ישוב לשלטון בעתיד הקרוב, ולאן צועדת בכלל החברה הישראלית".

יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג במליאת הכנסת. נועם מושקוביץ
רגב/נועם מושקוביץ

הוא ממשיך וטוען כי "לא צריך ללמד אותי מה החשיבות של קיומה של תרבות עלית במדינה ששואפת להיות מתקדמת. אבל זה לא דיון על תרבות, אלא על ניהול של מדינה. זכיתי לראות בעבר מבפנים את המנגנון המעוות שמחלק כספי ציבור למוסדות תרבות. ברובד האידיאולוגי זו מערכת שמשמרת עוצמה בידי מוסדות הגמוניים. ברובד המעשי אין מילה אחרת להוציא - שחיתות".

לפי טיפנברון, "מאות מיליונים מועברים לגופים, שחלקם עושים עבודה מופלאה וחלקם צריכים להיות מושלכים לפח האשפה. תיאטראות, תזמורות, מוזיאונים ועוד. אבל דבר אחד משותף לכולם: אין ערעור על סדר היום האחיד שהם מייצגים. זהו סדר יום שגילו כגילה של הציונות הסוציאליסטית. כל מה שיכול היה לאתגר אותה חוסל ולא נמצא בפלייליסט הלאומי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

"תקימו אלטרנטיבה"

עוד כותב טיפנברון כי "את מרצ אפשר להבין. מפלגת הקליינטלה של האמנים והשחקנים. מייצגת האינטרס הצר שבין יפו של הארכיטקטים לירקון של היאפים. אבל העבודה? היא אמורה היתה להיות מפלגת עם. כזו שהאינטרס הכללי לנגד עיניה. היא היתה אמורה להתגייס לעיצוב הפלייליסט הישראלי החדש על פי מבנה החברה הנוכחי. כך אמורה היתה לנהוג מפלגת עם דמוקרטית תאבת שלטון וישרת דרך".

לסיכום, הוא כותב: "אבל לא. למה? מפני שהיא מעולם לא היתה באמת דמוקרטית ("העם טעה", בן אהרון), היא כבר מזמן לא תאבת שלטון אלא מסתפקת בשיירים, והיא כבר לא ישרת דרך. וכך נותרנו עם מפלגת שלטון אחת. לליכוד יש לפחות תפיסת עולם, ראייה כוללת וחזון. ואם הוא לא מוצא חן בעיניכם - תקימו אלטרנטיבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully