וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: גולדשטיין יגיש תוכנית בוקר עם גוטליב ב-103FM

3.8.2016 / 16:00

לפי הערכות, תוכנית הבוקר החדשה של רדיו ללא הפסקה תהיה בהגשת שי גולדשטיין ואורי גוטליב. התחנה אף ביצעה פיילוטים לקומיקאים אבי נוסבאום והדר לוי. דרור רפאל ככל הנראה יישאר בתחנה – ויגיש תוכנית במשבצת אחרת

שי גולדשטיין אורי גוטליב. ניר פקין ויח"צ, עיבוד תמונה
הבוקר החדש של 103? גולדשטיין וגוטליב/עיבוד תמונה, ניר פקין ויח"צ

לאחר שאתמול (שלישי) פורסם כי "שי ודרור" תרד בקרוב מהאוויר, כאשר דרור רפאל הודיע שיעזוב את תוכנית הבוקר בעקבות סכסוך עם שי גולדשטיין, השאלה הגדולה שנותרת תלויה באוויר היא מי יחליף את הצמד במשבצת היוקרתית? ברדיו ללא הפסקה ביצעו בתקופה האחרונה פיילוטים שונים, ובחנו מספר אופציות.

גורם המעורה בפרטים אמר לוואלה ברנז'ה שב-103FM צפויים להמשיך עם גולדשטיין – ולצרף אליו בתוכנית החדשה את אורי גוטליב כמגיש השני. גוטליב מגיש משנת 2014 שתי תוכניות בתחנה: "מועדון ארוחת הבוקר", מהדורה מורחבת של "שי ודרור", ואת "חסרי תרבות" אותה הוא מגיש עם גולדשטיין.

לפי אותו גורם, בתחנה אף ביצעו מספר פיילוטים לאחרונה שכללו את אבי נוסבאום (המשמש כמנחה מחליף ב"שי ודרור") הדר לוי (המשתתפת בפאנל של "מועדון ארוחת הבוקר") וקומיקאים בולטים נוספים.

בכל הנוגע לרפאל, הגורם אומר כי הוא ככל הנראה ימשיך בתחנה ויגיש תוכנית במשבצת אחרת, כאשר עדיין לא ידוע לצד מי. שינויים נוספים שצפויים להיערך ב-103FM כוללים את תוכניתו של נסים משעל - ב-103FM מתכוונים לרענן את צוות המגישים שלצידו ולצרף מגיש חדש, כנראה מתוך התחנה.

עוד נודע לוואלה ברנז'ה כי הסכסוך בין גולדשטיין ורפאל היה כה עמוק, שבחצי השנה האחרונה גולדשטיין אף שידר את התוכנית מביתו, וחזר להגיש אותה מהתחנה לפני כחודש. אתמול פורסם כי אחרי יותר מ-15 שנה, צמד המגישים יפסיקו לשדר את תוכנית הרדיו המשותפת שלהם לאחר שבין השניים התגלו יחסים עכורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully