וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

4.8.2016 / 13:41

מי הרכש החדש של התאגיד, שממשיך להתחמש במגישים? היכן תכתוב הנמסיס של שי חי - והאם הקרטונים במעריב צריכים להתחיל לחשוש? ומי תשמש כדוברת החדשה של תיאטרון הקאמרי?

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

רון נשיאל (53) מצטרף ל"כאן", וישמש עורך חדשות ומגיש ברשת ב'. נשיאל עובד ב"קול ישראל" מ-1990, תחילה ככתב לענייני משפט בתל-אביב ואחר-כך כמגיש יומני חדשות ותוכניות אקטואליה, כעורך בחדר החדשות ומגיש "יומן השבוע". הוא נמנה עם המגישים הראשונים של תוכנית האקטואליה "כל היום" וייסד את "מעבירים לראשון".

נשיאל מסר: "שמח וגאה להצטרף למיזם החשוב ביותר, בעיני, שנעשה בתחום התקשורת בישראל בעשורים האחרונים. פגשתי בתאגיד אנשי מקצוע מחויבים וחדורי מוטיבציה, ואני בטוח שעם חברי ברשת ב' נמשיך לעשות רדיו מצוין, כמיטב המסורת של השידור הציבורי"

אור סיונוב מצטרפת ל-NRG: יוצאת "האח הגדול" תהיה חלק מנבחרת כותבי הדעות של האתר, ביחד עם אראל סג"ל, יותם זמרי, גלית דיסטל אטבריאן ונועה אנג'ל, לקראת השקת האפליקציה 360 שתעלה בשבועות הקרובים.

סיונוב, פעילה חברתית ופמינסטית, נחשבה בריאליטי של קשת לנמסיס של שי חי, הנמנה עם כותבי הדעות של מעריב, שבעבר NRG שימש כאתר שלו. כלומר, מכירת NRG ל"ישראל היום" ב-2014 הבטיחה בדיעבד את שלומם של הקרטונים במערכות השונות.

מ-nrg נמסר: "אור מצטרפת אלינו כחלק מתפיסה – לחדש, לרענן, לשים את הזרקור על נקודות שלא תמיד נמצאות בשיח. או בקצרה: להציג את התמונה המלאה".

דוברת חדשה לתיאטרון הקאמרי של תל אביב: אפרת אברהם-ליבנה, דוברת התיאטרון הקאמרי ב-12 השנים האחרונות מסיימת את תפקידה, ואת מקומה תתפוס אשת יחסי הציבור יפעת יעקובסון. בעבר יעקובסון הייתה עיתונאית ברשת ידיעות תקשורת ובפנאי פלוס, ובעשור האחרון היא עוסקת בתחום יחסי הציבור ומתמחה בתחומי התרבות והלייף סטייל.

נעם סמל, מנכ"ל תיאטרון הקאמרי, אמר: "יפעת יעקובסון החליפה את אפרת אברהם-ליבנה במשך שבעה חודשים בחופשת הלידה האחרונה שלה, כניסתה המחודשת לתיאטרון הקאמרי היא כמו כפפה ליד".

שינויים במחלקת היח"צ של ערוץ 10: ענבל הדידה, מנהלת יחסי הציבור של הערוץ, מסיימת את תפקידה לאחר כ-9 שנים. הדידה הייתה אחראית לשיווק תכניות רבות, כמו "בייבי בום", "הישרדות", "המסע המופלא של אהרוני וגידי" ו"גיבורים". אל מחלקת היח"צ הצטרפה אוריאן פרג'י, שתמלא את מקומה של הדידה ותעבוד ביחד עם מאיה פיזיק שנמצאת בערוץ 10 בשנה האחרונה. את מחלקת היח"צ של ערוץ 10 מנהלת אדווה גרינברג-גלנטי, המשמשת גם כדוברת הערוץ.

הדידה מסרה: "שמחתי להיות שותפה ליצירה ולדרך שעושה ערוץ 10, מתוך אמונה והערכה באנשי ובנשות המקצוע המצוינים שזכיתי לעבוד לצידם. תודה מיוחדת למנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי ולסמנכ"לית תכניות והפקה זיוית דוידוביץ' על התמיכה ועל הפתיחות שהפגינו לאורך הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully