וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חפשו אותנו בטוויטר: החברה מעמיקה אחיזתה בישראל - ופונה לעיתונאים

9.8.2016 / 16:10

במסגרת שיתוף פעולה של ארגון העיתונאים עם טוויטר העולמית יאומתו חשבונות של עיתונאים ישראלים. בעתיד מתכוונת טוויטר להעניק לעיתונאים ישראלים כלים שאינם פתוחים לקהל הרחב ושיסייעו להם בעבודה עיתונאית של סיקור, עריכה ופרסום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת טוויטר העולמית מעמיקה את אחיזתה בישראל, ואיפה אם לא בזירת הקרבות המרכזית של הגולשים העיקריים בה - העיתונאים. במסגרת זו נוצר שיתוף פעולה ראשון של ארגון העיתונאים עם הרשת החברתית כאשר הצעד הראשון בו יהיה אימות חשבונות של עיתונאים ישראלים. עוד מבטיחים בארגון גם השתלמויות משותפות שמטרתן להקנות לעיתונאים כלים לשימוש יעיל ויצירתי ברשת החברתית במסגרת העבודה.

בחברה אומרים היום כי אימות חשבון הטוויטר חשוב לעיתונאים מאחר שהוא מחזק את האמינות של החשבון. לצד זה בעלי חשבון מאומת זוכים להבלטות שונות במנגנוני החיפוש של טוויטר, וכן גם לכלים שונים - כגון סטטיסטיקות ואפשרות להעלות סרטונים ארוכים יותר. בהשתלמויות שהארגון יקיים יחד עם טוויטר יוצגו כלים שאינם פתוחים לכלל הצייצנים עם דגש על האופן שבו ניתן להשתמש בהם כדי לספר סיפור עיתונאי.

לעומת ההצלחה של פייסבוק בישראל, טוויטר עדיין נתפסת בארץ כרשת חברתית נישתית בה חברים בעיקר עיתונאים ואנשי תעשייה. בעתיד מתכוונת טוויטר להעניק לעיתונאים ישראלים כלים ייחודיים שאינם פתוחים לקהל הרחב ושיסייעו להם בעבודה עיתונאית של סיקור, עריכה ופרסום. בהקשר זה, לוואלה ברנז'ה נודע כי בכיר בחברה ביקר לפני כמה שבועות בארץ במסגרת יוזמה של משרד החוץ במסגרתה קיים מפגש עם עיתונאים בנושא זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully