וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעל הרדאר: השבוע של שרון שפורר

וואלה ברנז'ה

14.8.2016 / 9:28

קמפיין "גם אני שרון שפורר" הפך לשיחה המדוברת ביותר ברשת בשבוע שעבר – והקפיץ אותה ישירות למקום הראשון במדד השבועי של וואלה ברנז'ה בשיתוף אפליקציית MAKAM REALTIME. ומה חושבים הגולשים על שגיא שגיא כהן, מבקר המסעדות של "הארץ"?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סנטימנט די טוב. שרון שפורר/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה היה השבוע של שרון שפורר, אקס עיתון "הארץ" וערוץ 10 וכיום עיתונאית עצמאית, שעשתה היסטוריה קטנה כשיותר מ-3,000 ישראלים התייצבו מאחוריה בקמפיין גיוס המונים שנועד להעניק לה חומת הגנה כלכלית בתביעה שהוגשה נגדה על-ידי חברת אורבן. קמפיין "גם אני שרון שפורר" הפך לשיחה המדוברת ביותר ברשת בשבוע שעבר – והקפיץ אותה ישירות למקום הראשון במדד השבועי החדש של וואלה ברנז'ה בשיתוף אפליקציית MAKAM REALTIME. המדד מדרג את עיתונאי ישראל לפי כמות האזכורים שלהם באתרי האינטרנט, בטוקבקים וברשתות החברתיות.

שפורר זכתה לסנטימנט די טוב בקרב הגולשים, עם 22% שיח חיובי ורק 4% שיח שלילי. יתר השיח (74%) היה נייטרלי והתמקד בשיתופים של גולשים שרצו לספר לחבריהם על הקמפיין. השיח החיובי התמקד במחמאות על שפורר, שכונתה "עיתונאית אמיצה" וזכתה לקריאות "כל הכבוד". גם ארגון העיתונאים, שעומד מאחורי הקמפיין, גרף לא מעט מחמאות מגולשים שבירכו על היוזמה. מרבית השיחות על שפורר התנהלו בטוויטר, ולאחר מכן (בסדר יורד) בפייסבוק, בפורומים, בתגובות ובטוקבקים באתרי תוכן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזכות הפשרה עם אייל גולן - סגל במקום השני

גולשים רבים העלו תמיהה על הפער בין הביקורת של כהן לבין זו שפורסמה באותו היום בדיוק במדור "ביצה עלומה" במאקו – ששפעה מחמאות על המקום

עמית סגל, כתב ופרשן פוליטי בחדשות ערוץ 2 ששבוע שעבר כיכב בראש הרשימה, ירד השבוע למקום השני ועדיין היווה מוקד לשיחות רבות. הנושא המרכזי בו עסקו הגולשים הוא הפשרה שהושגה בתביעה של אייל גולן נגד סגל, במסגרתה הסיר הזמר את התביעה. סנטימנט: 21% חיובי, 21% שלילי והיתר נייטרלי.

למקום 6 בדירוג הגיע שגיא כהן, מבקר המסעדות של "הארץ", שהרגיז השבוע גולשים רבים כשפרסם ביקורת קטלנית במיוחד על המסעדה החיפאית "איטליאנו דלה קוסטה" של השף חמודי עוקלה (תחת הכותרת "בדיוק כשחשבנו שלא יכול להיות גרוע יותר, הגיעה עוד מנה"). הגולשים לא אהבו את הביקורת ורבים טענו כי כהן החמיר מדי עם המסעדה החדשה. בין התגובות: "שוב שגיא כהן הוא היחיד שלא נהנה במסעדה", "אף פעם לא קראתי ממנו ביקורת טובה" וכיוב'.

גולשים רבים העלו תמיהה על הפער בין הביקורת של כהן לבין זו שפורסמה באותו היום בדיוק במדור "ביצה עלומה" במאקו – ששפעה מחמאות על המקום. סנטימנט הגולשים: 48% מהשיחות היו נגד כהן. 14% היו בעדו. 38% – נייטרלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully