וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעיר גדולה דרוש פרסומאי; הבנה באינטרנט - יתרון

15.8.2016 / 14:12

תקציב הפרסום של עיריית תל אביב-יפו, בשווי 6 מיליון שקל, יוצא למכרז: תקופת ההתקשרות תמשך שנה עם אופציית הארכה ב-4-5 שנים. לפי המכרז, הפרסום בדיגיטל מהווה חלק נכבד מהתקציב - 40%

בניין עיריית תל אביב הואר בצבעי דגל הגאווה להתייחדות עם זכר קורבנות הטבח באורלנדו. 12 ביוני 2016. טוויטר, צילום מסך
דרוש יח"צן. עיריית תל אביב באירועי הגאווה/צילום מסך, טוויטר

תקציב הפרסום של עיריית תל אביב-יפו, בשווי 6 מיליון שקל, יוצא למכרז: תקופת ההתקשרות תמשך שנה עם אופציית הארכה ב-4-5 שנים. המכרז מורכב משלושה שלבים: עמידה בתנאי סף וניקוד איכות, הצעת מחיר - ופרזנטציה, שבה יתמודדו שלושת משרדי הפרסום בעלי הניקוד המשוקלל הגבוה ביותר משני השלבים הראשונים.

לפי המכרז, הפרסום של עיריית תל אביב בדיגיטל מהווה חלק נכבד מהתקציב - 40%. כנס הספקים של המתמודדים במכרז ייערך ב-28 באוגוסט, והמועד האחרון להגשת הצעות הוא ה-13 בספטמבר. המשרד הנוכחי שמטפל בתקציב העירייה הוא מקאן תל אביב שהחזיק בתקציב הפרסום של העירייה בעשר השנים האחרונות - והחוזה שלו יסתיים ב-25 בינואר.

גידי שמרלינג, ראש מינהל דוברות והסברה בעירייה, אמר כי "עיריית תל אביב-יפו שמה דגש רב על היצירתיות ועל פרסום בערוצים הדיגיטליים, אשר השימוש בהם רק ילך ויגבר במהלך השנים הקרובות. חשוב לנו שהמשרד שייבחר יהיה בעל יכולות להתמודד עם השינויים המהירים בתחום והאפשרויות החדשות בשיווק העיר במדיות הדיגיטליות השונות. כמו כן, עליו להיות בעל יכולות גבוהות בתחום הקריאייטיב. בזכות קמפיינים יצירתיים מצליחה העיר לזכות בחשיפה גדולה בארץ ובעולם בתקציב מוגבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully