וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרישה לצו מניעה נגד שידור תחקיר של חיים הכט בקשת

17.8.2016 / 10:46

לוואלה ברנז'ה נודע כי ביהמ"ש יכריע באשר לשידור תחקירו של חיים הכט "כנופיית המגנטים" בקשת: במרכז התחקיר, שמיועד לשידור ביום חמישי, מובאים סיפורם של מספר קשישים, ביניהם ניצולי שואה שנפלו קורבן לעוקץ

קטע מפרק סיום העונה החמישית של "יצאת צדיק" של חיים הכט.
טרם התקבלה החלטה סופית. חיים הכט

ניסיון למנוע את שידור תחקירו של חיים הכט "כנופיית המגנטים" בקשת - כך נודע לוואלה ברנז'ה. במרכז התחקיר, שמיועד לשידור ביום חמישי בערוץ 2, מובאים סיפורם של מספר קשישים, ביניהם ניצולי שואה, החושפים כיצד נפלו קורבנות לעוקץ הכנופיה. התחקיר מוביל לאדם העומד בראש הכנופיה ובימים האחרונים ניסה האחרון למנוע את השידור, בטענה שהוא עשוי לפגוע בשמו הטוב ובבריאותו.

מוקדם יותר אתמול (רביעי) התקבלה החלטת ביניים של השופט מגן אלטוביה, מבית המשפט המחוזי בתל אביב, במסגרתה לא העניק צו מניעה. השופט אף ציין כי "עצם הגשת הבקשה מעלה חשש כי המבקש עצמו סבור כי יש פגם בדרך התנהלותו". הוא הוסיף כי "שידור התכנית אף עשוי להואיל לתחום האינסטלציה ולנקות את החששות הרווחות בציבור ממתחזים". טרם התקבלה החלטה סופית האם תאושר הבקשה למניעת השידור.

הכט חושף בתחקיר את עוקץ הכנופיה שעומדת מאחורי המגנטים על דלתות הבית, ביניהם ניצולי שואה, וגובה מהם מחירי עתק על עבודות אינסטלציה בסיסיות, תוך שיטת גביית כספים אלימה ובריונית.

בקשת סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully