וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתדרות: לא להעביר חומרי ארכיון מהחינוכית לתאגיד ללא מו"מ

17.8.2016 / 14:00

ההסתדרות תומכת בעמדת עובדי הטלוויזיה החינוכית, המתנגדים להעברת חומרים ללא מו"מ על תנאי העובדים וללא תמורה. בהסתדרות דורשים להסדיר את מעמד העובדים, לדאוג שיקבלו תגמולים כספיים ולתיקון עוולות עבר בכל הנוגע למעמדם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההסתדרות תומכת בעמדת עובדי הטלוויזיה החינוכית – המתנגדים להעברת חומרים מהחינוכית לתאגיד השידור ללא משא ומתן על תנאי העובדים וללא תמורה. כך עולה ממכתב שנשלח בשבוע שעבר מההסתדרות למנכ"לית משרד החינוך, מיכל כהן, שהגיע לידי וואלה ברנז'ה.

בהסתדרות אומרים כי הם רואים במשרד החינוך כאחראי הבלעדי למעמדם ולעתידם המקצועי של עובדי הטלוויזיה החינוכית. בהסתדרות דורשים מכהן לנהל עימם משא ומתן ישיר בעניין, כאשר שלושת הנושאים העומדים על הפרק הם: הסדרת מעמד עובדי החינוכית, לדאוג שהעובדים יקבלו תגמולים כספיים על שידור חומרי ארכיון בתאגיד ולתיקון עוולות עבר בכל הנוגע למעמדם.

ברקע למכתב, פנייתו של אלדד קובלנץ - מנכ"ל התאגיד, שהוא גם מנכ"ל החינוכית - לוועדי החינוכית. קובלנץ טוען כי יש לו הסכמה של מנכ"לית משרד החינוך להעביר חומרים מהחינוכית לתאגיד (כדי למלא משבצות שידור). הוועדים כאמור הודיעו לקובלנץ כי הם מתנגדים להעברת החומרים ללא תמורה וללא משא ומתן.

היועץ המשפטי של התאגיד - אביגדור דנן, המשמש גם כיועץ המשפטי של החינוכית – השיב לוועדים כי המנכ"ל אינו זקוק להסכמה ומותר לו להעביר כל חומר שירצה לידי מי שיבחר. בתגובה, הוועדים טוענים כי החומרים אינם רכושו של קובלנץ וכי בחוק התאגיד הציבורי יש סעיף הקובע כי חומרי החינוכית יועברו לתאגיד כאשר החינוכית תפסיק להתקיים ותתאחד עם התאגיד.

טרם התקבלה תגובה ממשרד החינוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully