וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רשת אינה מתאכזרת ולא התאכזרה מעולם לבעלי חיים"

18.8.2016 / 10:12

זכיינית ערוץ 2 משיבה לטענות של ח"כ יעל כהן פארן, אשר הובאו בוואלה ברנז'ה: "המשימה המדוברת הצטלמה בשוק אוכל מקומי בדרום קוריאה, שם נתבקשו המתמודדים להשתלב בפעילות יום יומית ונורמטיבית של סוחרים מקומיים"

הצצה המירוץ למיליון יעל ויוסיאל. צילום מסך
"פעילות יום יומית ונורמטיבית". "המירוץ למיליון"/צילום מסך

"רשת אינה מתאכזרת ולא התאכזרה מעולם בבעלי חיים בתוכניותיה ככלל, ואינה מתאכזרת ולא התאכזרה מעולם בבעלי חיים במסגרת התוכנית "המירוץ למיליון" בפרט", כך ממכתב ששלחה זכיינית ערוץ 2, והגיע לידי וואלה ברנז'ה, בתגובה לטענות של ח"כ יעל כהן פארן. חברת הכנסת שלחה שלשום מכתב לזכיינית ובו הביעה את דאגתה מפני חשד להתעללו בבעלי חיים במסגרת הריאליטי "המירוץ למיליון".

בזכיינית מסבירים כי "'המירוץ למיליון' הינה תוכנית מז'אנר הריאליטי, חובקת עולם ותרבויות, אשר מציגה בין היתר את המאפיינים הייחודיים במדינות השונות. המתמודדים מתבקשים להשתלב ולקחת חלק פעיל בתרבות המקומית תוך כדי המשימות". ברשת אומרים כי "המשימה המדוברת הצטלמה בשוק אוכל מקומי בדרום קוריאה, שם נתבקשו המתמודדים להשתלב בפעילות יום יומית ונורמטיבית של סוחרים מקומיים".

לסיכום, בזכיינית טוענים כי "בכל מקרה בו מתבצעת משימה בה בעל חיים מהווה חלק אינהרטי ממנה, הדבר נעשה תחת פיקוח של אנשי מקצוע מקומיים המבטיחים כי לא נעשית כל פגיעה בהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully