וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על ליאורה: התקשרה למשפחת בת זוגו של מוסינזון שהופיעה בסרטון

וואלה ברנז'ה

21.8.2016 / 9:30

במהלך השבת סערה הרשת בעקבות אייטם של כתבת הרכילות של מעריב, ליאורה גולדנברג-שטרן, ששוחחה עם הוריה החרדים של בת הזוג של גילי מוסינזון. גולדנברג-שטרן: "האייטם נכתב לפני השערורייה האחרונה מבית מדרשו של גילי מוסינזון"

ליאורה גולדברג שטרן. פייסבוק, צילום מסך
"נתתי את הכבוד הראוי להוריה". גולדנברג-שטרן/צילום מסך, פייסבוק

כתבת הרכילות של מעריב, ליאורה גולדנברג-שטרן, פרסמה בסוף השבוע כתבה שבה שוחחה עם הוריה החרדים של בת הזוג של גילי מוסינזון. הכתבה, שגולדנברג-שטרן מדגישה שהכינה בתחילת השבוע – טרם הפצת סרטוני הסקס של מוסינזון - ספגה המון ביקורת מצד הגולשים: "ליאורה החליטה להטריד את הורי נערה אחת, אלמונית, בגין כך שהופצו סרטונים מיניים שלה", כתבה אחת הגולשות.

גולש אחר כתב: "אז ליאורה הרכילאית החליטה להתקשר להורים החרדים של הצעירה שהשתתפה בסרטון ההוא עם גילי מוסינזון. זה כנראה הדבר הכי מביש שקראתי, אנטי-עיתונאי". מנגד, גולשת אחרת כתבה "על מה תכתוב אם לא על נושא עסיסי שנפל לידה השבוע? ומבין הרכילאים ליאורה עדינה ומתחשבת".

גם חיים הר-זהב, מארגון העיתונאים, פרסם פוסט זועם בפייסבוק בעקבות הכתבה: "במדינה נורמלית, עיתונאי שכתב אייטם בזוי ונמוך היה מאבד את כל הקרדיט המקצועי שלו והיה צריך להסיק את המסקנות ולהתנצל – וכך גם כלי תקשורת שפרסם את האייטם הבזוי והנמוך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לא הפצתי את הסרטונים ולא כתבתי עליהם מילה או חצי מילה"

גולדנברג-שטרן מסרה בתגובה: "האייטם נכתב לפני השערורייה האחרונה מבית מדרשו של גילי מוסינזון וחברתו החדשה, ולפני שמוסינזון וחברתו אצו רצו בעצמם וסיפרו לחבר'ה ובכלי התקשורת שהם-הם המככבים בסרט הפרובוקטיבי בלשון המעטה שהופץ ברשת. לא אני הפצתי זאת או כתבתי על כך מילה או חצי מילה או אות. כמובן שבשיחה עם הוריה לא הוזכרו סרטי הסקס ובאייטם עצמו לא הוזכר שמה המלא ולא מקום מגוריה הקודם ולא זהות הוריה".

"השיחה עם ההורים הייתה שיחה עניינית, זהירה ומנומסת שלא דובר בה על מעלליה של הבת ברשת, אלא רק על עובדת היותה חברתו החדשה של מוסינזון וידוענית ודוגמנית בהתהוות בתל אביב. כל המגיבים המתלהמים למיניהם - שיואילו קודם לקרוא את האייטם לפני שהם יוצאים לעליהום. אני נתתי את הכבוד הראוי להוריה. חבל שבתם לא עושה זאת ומתפרעת ברשת כאילו אין אתמול ואין מחר. הכי קל להטיל את האחריות על אחרים ולמצוא שעיר לעזאזל. שכל אחד יבדוק את עצמו כפי שאני בודקת את עצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully